Tuesday, August 02, 2005

KEHILANGAN

SESAPA yang datang sini kalau tengok aku tak update tuh bukan bermakna aku malas ye..sebenarnya aku ada cerita nih...aku nya komputer kat ofis kena pagar yang paling dahsyat ala-ala pagar elektrik tuh..macam kat penjara lak aku rasa..seingat aku lepas aku nya last posting la aku kena sampai la hari ni..tapi aku tak tau la selama mana aku boleh jumpa korang kat sini..mana tau sebenarnya saja nak bagi aku excited giler pas tuh tetiba next day..sekat lak..eiii geram betul la..aku rasa cam nak komplen je ngan dorang nih...kalau geram kat sesetengah orang tuh jangan la semua pun terkena tempias..sakit betul..

dalam hari-hari aku sunyi tanpa blog nih..memang tension betul..tapi ada gak la yang jadi penghibur..tolong report sama aku apa yang terjadi hehehe..pas tuh last week lak ada kawan dari brunei datang..so at least dapat la lepak ngan geng-geng..topik perbualan biasalakan...akademi fantasia la...kawan aku nih hebat betul sampai sanggup datang dari brunei semata-mata nak tenguk konsert..caya lah ckin..hehehe..pepagi nih dah dapat mesej...bayangkan hari-hari anda tanpa af...hehehe..aku dah boleh bayangkan..sama la cam hari-hari aku di ofis nih buat kerja ofis je..tanpa dapat cergaskan sikit fikiran aku dengan blogging..hmmmmm apa nak buat..so kalau lepas nih aku cam sekejap hilang sekejap ada..abaikan je la ye..aku tengah krisis ngan orang IT la tuh hehehe...

4 comments:

alia said...

ahaks.. len kali berbuat baiklah dgn bebudak IT ockay....

Orgkampung said...

hehehe..hampeh aku nak berbaik ngan dorang...macam pepatah lama tu..orang berbudi kita berbahasa...ha macam tu la aku ngan dorang hehehe

Anonymous said...

Memanglah org berbudi kite berbahasa, tapi masalahnya ko guna bahasa Tagalog.. huhuhu..

malam tadi tak nampak bintang sebab jerebu tebal sangat tapi nampak terang benderang kat bukit ekspo .. lupa lak minggu ni minggu konvo ..padahal siang hari jalan 3 4 langkah nampak org pakai jubah merah..hahaha.. betulla aku macam "Di Atas Normal" hikhik

Orgkampung said...

eh eh..betul ke..wah leh imejin kemeriahan bukit ekspo...budak2 yang nak buat 'ops buah' pun sure tengah ligat sekarang nih..maklum la pak guard sibuk kat bukit ekspo sana hehehehe

*terkenang semasa dulu..nyanyi lagu p.ramlee*