Tuesday, December 06, 2005



SINCE last week aku tak update blog..bukan apa, ada banyak benda yang aku buat dan nak buat dan kena buat sampai satu masa aku tak tahu nak buat yang mana dulu...selalunya bila dah jadi camtu, apa yang aku buat...benda yang langsung takde kaitan, so keje pun cam lambat.....tapi benda lain lak yang jadi hehehe...agaknya sebab tu la bila dah nak akhir tahun nih, tetiba aku berjangkit pulak ngan orang-orang yang busy...tetiba cam banyak keje pulak :-)

Last weekend konon nak relax la sebab kat ofis banyak keje, tup tup aku lak tak sihat, so rasanya takleh nak relax lagi la, aku mc lak semalam sebab demam belum kebah lagi (doktor kata high fever, tapi aku tak tau apa sebabnya)makanya, hari ni walaupun aku still tak larat, datang gak ofis siapkan keje, lagipun ada meeting lak petang nih...nasib baik meeting semalam ada muz tolong coverkan...

Harapnya, kesibukan ini takdelah berpanjangan sampai akhir tahun...dan juga harap takde la demam nih berlarutan...bukan apa, aku jarang tak sihat..tapi bila dah start kena....melarat la pulak jadinya....so harap semuanya seperti sediakala..

3 comments:

alia said...

Badan nak rehat tu...hehehehe keje tak abis noks..

Anonymous said...

By mid december things should slow down a lil...so bole la relax n enjoy the last days of 2005...

But theeeeeennnnn....

Nak start balik engine keje once the new year begins tu pulak yg jadi masalah kang...

Orgkampung said...

hehehe..betul tu bat and wink...badan nak rehat tapi apa nak buat keje banyak lagi :-)