Thursday, March 09, 2006

PENATNYE...

MAGIK tak korang dalam 5 hari aku cover 5 states..hehehe…dan dalam tahun ini yang baru masuk tak sampai lagi 3 bulan, hanya tinggal perlis je aku belum jejak..wahhhh..aku trase cam betul-betul buat amazing race..buleh pecah rekod gitu..tapi walaupun penat cam nak mam…s, aku enjoy sebenarnya, at least aku takde la kena terperuk kat opis je, buat ntah apa-apa keje yang rutin tu kan..orang kata walau penat cemana kita ot (ini refer outstation ye bukan overtime atau apa-apa perkataan yang selain erti darinya hahahaha..ermmmm) tapi kalau dah berjalan ke tempat orang tu, takde la rasa penat tension kat opis kan, sambil kerja buleh gak jenjalan serba sedikit kan…

Balik opis hari ni, tak sempat nak citer panjang-panjang..so korang tengok je lah gambar-gambar kat bawah ni ye..daripada masa aku ke kuantan sampai ler ke kota kinabalu..rasanya kat kuching aku tak sempat nak snap kut..takpe la, errr..kepada mereka-mereka yang terasa nak cepat dapatkan ‘barang’ mereka itu, silalah bitau aku yach..aku free sampai weekend nih, kalau tak kena la tunggu next weekend lak sebab next week pun aku tiada di opis huhuhu…

kalau gi kuala kemaman, musti singgah ini gerai, sata, otak-otak sedap giler :)

dalam menu ada ini mee nama dia mee calung..besh gak

makan malam kat sini, di pantai batu buruk, kuale tengganu

tempat menghabiskan duit huhuhu

ini pung tempat menghabiskan duit tapi yang ini kat bazaar buluh kubu, kota bharu

tak tahu orang panggil apa tempat nih tapi cam pasar tani kat kota kinabalu

marei marei..manyak cantik :)

macam macam ada di pasar filifino, kk

No comments: