Tuesday, November 27, 2007

DREAMING...

BUSYNYA…..muahahaha…ntah apa yang aku busy pun aku sendiri tak tahu, macam-macam. Plan tuk budak-budak habiskan cuti sekolah, ada a few activities, so far dorang enjoy, coming ada lagi sebelum dorang start sekolah next year

Selain dari tu, ada lagi menda yang aku busy…untuk menyambut ahli keluarga baru muahahaha….nak tergelak rasanya, tapi gelak-gelak pun memang kenyataan, so aku mesti buat-buat serius ok, buat je la keje yang disuruh, janji segala berjalan lancar….selain dari tu hari tu memasing mesti nak glemer hahaha, aku pun tak ketinggalan la kan…ermmm buat pengetahuan dah tempah dah yang lip lap tapi tak macam lampu lap lip tu hahahaha

Selain dari tu jugak..aku busy dengan hal aku sendiri, keje yang sampai hari ni baru la aku boleh kata cam relaks sket walaupun lepas meeting semalam ada lagi report yang aku nak kena ubahsuai, tapi boleh kata aku dah start nak relaks dan aku dah janji ngan diri sendiri takkan set mana-mana meeting sampai next year hahaha…year end syndrome dah nak melekat kat aku hahaha

Selain dari tu gak…errrr berapa kali selain nih hahahaha (mode aku tengah mode dreaming ok…tu yang gelak manjang hahaha)..aku juga ada plan something untuk diri sendiri hehe asyik cakap buat keje tuk orang lain kan, so aku pun nak plan tuk diri sendiri gak….satu dah confirm, satu lagi ni aku rasa aku dah confirm tarikh Cuma aku tunggu confirmation lain je lagi…kalau segala berjalan lancar early next year jadi la tu…wahhhh so far aku dah ada plan tuk diri sendiri….korang dah siap sedia? Nak bercuti ke, nak balik kampong ke…ini la masanya kan, maklum la kan…aku dah buat perkiraan dah…dari start cuti untuk hari raya korban sampai la new year, kita Cuma perlu ambik berapa hari je cuti tapi end up dapat cuti sampai cam setengah bulan gitu..bestkan…so tuk korang, apa je yang di rancang…all the best dan enjoy…aku pulak….start my year end mood

Aku marah...tapi buat apa tunjuk kemarahan
Aku benci....tapi siapa pun tak suruh sayang
habis tu....apsal aku asyik ingat?????

No comments: