Thursday, November 27, 2008

APA APA SAJA LA...

Aku teringat masa aku mula nak start blog ni, aku bagitau kat diri sendiri..mungkin blog ni buleh jadi tempat aku bercerita....apa saja yang aku terasa nak citer, suka hati aku la macamana aku nak cerita, yup itu adalah permulaannya...setiap orang yang ada blog punya gaya penceritaan sendiri, juga punya tafsiran sendiri tentang apa yang perlu dilakukan pada blog memasing. ada orang guna blog untuk cerita perkara yang sangat intelek, ada orang sangat santai..masing-masing punya kehendak sendiri..peduli apa kalau apa yang di ceritakan atau di tulis tidak mencerminkan diri? perlu kah memberitahu bahawa ko seorang yang bijak pandai maka hasil tulisan mesti mencermin kepada itu? atau hanya kerana tulisan-tulisan sinis ko dianggap tidak mencerminkan diri?...ceteknya pemikiran mahupun tanggapan mereka..

Bagi aku, lantak la apa yang nak dikata, kritik, komen atau apa saja, asalkan aku tak sakit dengan kata, kritikan, komen..yang membina aku akan ingat dan yang selainnya, biar dibawa angin berlalu...tidak meinggalkan kesan langsung

Kawan, rakan, teman, sahabat..mereka yang bersama aku, terima kasih..untuk yang selain dari yang disebut....sendiri mau ingat dan sendiri fikir...tiada siapa yang menjemput, tiada siapa yang mengundang...touch n go saja lah

No comments: