Saturday, February 27, 2010

UPDATE YANG SKEMA...

SEPERTI mana tajuk....sendiri agak la apa menda yang nak dicerita ni ehehe..since tahun lepas dan bersambung hinga ke tahun ini, aku pun tak tahu kenapa aku banyak sangat kerja...memang fokus la aku buat kerja dan pada masa sekarang ni, aku sebenarnya mengalami kebuntuan tak tahu mana satu nak buat dulu kerja sebab terlampau banyak yang perlu aku buat. Meeting hari selasa ni, ada paper tak buat lagi, masa tu jugak ada la pulak last minit suruh jawab soklan-soklan cepumas...dah terpaksa aku yang jawab dulu sebelum discussion, yang itu pun aku belum setel lagi...2 minggu lagi ada meeting, paper dah kena antar hujung minggu n, ada 2 paper aku nak kena present yang mana satu paper pun tak abis lagi tapi baru 1 page aku buat...huwaaaa....tak terbuat aku lah...itu belum masuk kerja lagi, bila dah banyak paper kena buat, makanya banyak la kerja kena follow up kan....salah satu paper yang aku nak kena present ni adalah paper yang kalau approve aka merubah sedikit keadaan aku ni, dapat la carik orang yang boleh tolong aku buatkan kerja....yang ada sekarang ni dah tak cukup tangan nak tolong....strateginya, kalau ada kerja baru...jadi berkembang la bahagian aku ni....dan harap-harap ada la rezeki aku untuk panjat tangga sket huhuhu...errrr apa translation nya pun aku tak sure...lantak la, so sebab tu la aku tulis kelam kabut dan in between nak tulis repot sebenarnya...tapi aku rasa yang nih lagi laju dan report aku masih di mukasurat 1 tak ganjak pun....ish...cemana nak buat nih ;D

1 comment:

mama bat said...

hah memang patut pun dah ada pembantu.. meks ne sajork masih lagi keseorangan katanya.. uhuks..