Tuesday, April 03, 2012

SUDAH APRIL...

ALAMAK....sudah April? how come? I missed to put in here something important that happened to me in March...adesss...alasan tiada lain melainkan sibuk....ishhhh aku sangat tak suka dengan perkataan sibuk nih...sebab sibuk la aku tak sempat blog, tak sempat nak tulis something kat sini...sebelum aku jadi lagi giler ngan kesibukan aku mesti coret sesuatu yang harapnya buat aku tidak akan lupa....peristiwa yang berlaku minggu lepas...

ANJAKAN angka tidak memberi makna bagi aku....bagi aku la, tapi ada gak orang yang suka ingatkan aku....hampesss...suka cakap aku dah tua :p suka main-main eh..tunggu la, your turn is just around the corner hehehe..mrase :p

MINGGU lepas juga aku nikmati suatu momen yang baru, aku sangat suka...serius nih, memang suka sangat-sangat hahaha...walaupun aku selalu bayangkan tapi aku sangat sedia maklum dan sedar diri yang sesuatu itu mungkin tidak akan berlaku, yang aku hanya boleh imaginasi dalam kotak impian je kut....tapi momen minggu lepas betul-betul membawa sesuatu imaginasi tu ke alam realiti...aku tak percaya tapi serius aku sangat happy...betul-betul aku tak sangka dan aku happy ok :D tak percaya? terima je la dan senyum...

MUNGKIN secara realiti, sebab aku sangat surprise aku mungkin gagal tuk luahkan perasaan aku saat tu, aku sebenarnya sangat happy sampai aku tak sure aku dah ucap thanks ke tak hahaha...ye aku memang akan kelam kabut kalau dah happy sangat cam orang giler..I appreciate the thoughts, moreover I appreciate the plan of meeting and considering it as my birthday present..I truly, absolutely was touched :D so this year...I got myself something very useful, my interest and currently my passion....I like :D...aku ada permintaan, kita mesti kena rancang satu kayuhan so that aku leh tunjuk my gift yang cantik, menarik yang aku suka hehehe....dan juga harapan aku agar apa yang dirancang semoga akan jadi kenyataan tak lama lagi sebab ada few things yang aku nak share...jangan hampakan aku :D (re-schedule any training etc hahaha)

2012...be nice to me :D

No comments: