Monday, June 11, 2012

JUNE 2012...

SEMUA dah start tido lambat eh sekarang ni? or dah start punch in merah ke hari ni? hehehe sure semua penangan EURO 2012 kan..aku belum sure lagi nak sokong team mana, tapi aritu ada terbeli jersi Spain sebab kaler sangat menarik, tapi first match dah seri ngan Italy..apparra...tak pe lah, aku just nak enjoy je game bola ni sementara dapat tonton :D

CUTI sekolah pun dah habis semalam, so kena la back to routine...yang mana nak periksa tahun ni sure dah kena start balik tuition tak pun masa cuti tu hari pun tak stop pun tuition...kijam kan, nak buat cemana kalau nak dapat result bagus kan...

ESOK adalah hari yang bermakna pada aku, sebab date tu aku join company sekarang ni...rasa cam baru semalam jek datang melapor diri ekeke...masa first day, blur kejap bila sesi kenal ngan staf...mana la aku nak hafal semua nama sekelip mata kan, walaupun sekarang ni aku tak mungkin ingat semua nama..tapi banyak kenangan gak aku ngan tempat ni..yang paling bermakna dah tentu la apa yang telah aku sumbangkan yang sehingga sekarang masih kekal dan berjalan...rasa sangat bangga pun ada...betul la orang kata, bila mereka appreciate dengan apa yang kita lakukan, hilang segala penat timbul rasa kepuasan...aku belum puas kerana ada few new things yang aku masih nak laksanakan di sini...tengok la kalau ada rezeki dan masih panjang jodoh aku di sini :D

HARAPAN...aku masih mahu bangun pagi dan pergi ke destinasi mencari rezeki dengan tiada langsung sikap malas atau benci pada apa yang aku lakukan....semoga rezeki ku bertambah lagi seiring dengan apa yang aku laksanakan....amin :D

1 comment:

alia said...

aminn.. me too semoga dipermudahkan segalanya..