Saturday, March 19, 2005

BUSY WEEK

Penatnyaaaaaa......minggu ni memang busy giler...start dari hari Isnin, kena outstation ke Penang..nasib baik one day trip je sebab hari Selasa ada meeting, kalau tak mau kena overnight...tapi walaupun penat had a great time kat sana..sampai sana dalam pukul 11.00am terus ke destinasi kerja..pas tu ada orang belanja lunch makan mee udang Sungai Dua..best nya..dapat udang fresh yang besar-besar sekali...lepas lunch sambung kerja sikit sebelum dorang bawak pusing-pusing Chowrasta kar Penang Street...uishhhh pekena femes cendol kat sana..gerai kecik je kat tepi jalan..tapi orang queue mak datuk..panjangnya..itu pun kira orang makan lagi..mostly berdiri sebab bangku yang disediakan dah takde...penat berjalan kat Penang Street..bertolak ke airport..tapi sebelum tu sempat lagi singgah kat jalan nak ke Teluk Kumbar..buat apa..pi cari nasi dalca Tasha..uhhh sedapnya..apa lagi aku pun tapau la nasi dalca ngan lauk ayam dalca, ayam sambal, kurma kambing, kari daging dan ntah apa-apa lagi sayur....malam tu sampai je kat rumah tak tunggu lagi terus pulun ngan Ayip...memang saja tak kasi dia makan dulu...hehehehe...
Hari Rabu pagi aku dah terpacak kat KLIA nak ke KotaKinabalu..kat airport aku tenguk ramai keluarga ngan anak beranak..maklum la this week kan cuti sekolah so ramai la yang nak bercuti..bagus betul..sampai KK dalam kul 11.30am terus ke destinasi kerja..dorang semua dah siapkan lunch nasi minyak...sedapnya..lepas lunch teruskan kerja sekejap sebelum dorang hantar kat town. kitorang overnight kat sana...sebelum balik hotel singgah la kat the Famous Pasar Filifino yang jual macam-macam barang kraf, pearl dan crystal...aku dah banyak kali datang sini beli pearl so this time around aku tenguk-tenguk lak crystal..banyak yang latest design dari Swarozsky..apa lagi buat la design sendiri...lama la skit nak tunggu adik tu buatkan tapi puas hati..lepas tu pegi lak kat sebelah nak beli ikan masin...malam aku makan seafood kat Waterfront..order gak chicken wing..memang sedap..ingat nak tapau fresh udang tapi mengingatkan aku nak ke Kuching lak..takut la pulak ais tu cair..so tak jadi la nak beli....
Next morning kitorang ambik flight pagi ke Kuching, sampai je terus pergi ke destinasi kerja....nasib baik kerja cepat abis..so lepas tu dorang pun bawak la kitorang gi Pasar Satok beli ikan terubuk masin..aku lak ngidam makan mee Kolok..yang femes kat area Pasar Satok tu Mee Kolok atau Mee Sapi Hj. Salleh..restoran dia dekat ngan Pasar Satok tu senang nak cari..apa lagi terus je makan dengan lahapnya...lepas tu sempat lagi pergi Waterfront...sambil tenguk-tenguk barang kraf aku first time try makan Crab burger....ha...sekor soft shell crab tu digoreng rangup pas tu buat macam burger...rasanya....sungguh enak sekali....nyum nyum nyum...
Minggu depan pun aku busy gak....isnin ngan selasa ada seminar kena attend, rabu ngan khamis dah start periksa so kena gi Shah Alam nak monitor periksa, Friday dah kena gi Melaka ada Forum sampai Sabtu..dah la parents aku nak mai hari Jumaat tu..rasanya aku malas nak pergi Melaka tu..ye la..nanti hari Ahadnya aku dah nak bercuti....tenguk la camna......

6 comments:

alia said...

Aisehhh orgy... len kali biler nak ke pasar filipino lagi.. g taula.. nak beli lagila segala excesori nih..hehehheh

Orgkampung said...

Bat..hehehe..no problem..hari tu aku dok sana 1/2 hari..sampai likat badan aku ngan peluh..bukan apa..tunggu adik tu buatkan akunya crystal...cantik2 bat....nanti la bila aku nak gi sana aku bagitau ko ye..ehhh camna hari tu..jumpa farah tak...hari ni aku demam selesema...nasib baik metg tak jadi..dah la kat seminar tadi aircon dia kuat giler...

alia said...

wakakak orgy.. bukan setakat Farah jer.. siap beramas mesra lagi yeww ngan si Bandangan...

Bestla dpt dengar Farah nyanyi..

Anonymous said...

tahniah orgy!

rupanya diam2 ada blog yerr..
baru ku tahu. beshnyer bab kristal tu. mahal tak kristal with pearls buat rantai tangan. kat kuching pun ada tak kristal cam tu?
as for slim melim ni, haiii..setiap kali aku tenguk ziana, sheila, aku turut susah hati. mak oiii..depa slim betul esp. ziana, nampak fit n tak flabby. no spare tayar around the tummy n waist.
kejap aku nak nangis. waaa..waaaa..waaa..
-zazz

alia said...

hahahh lambat laun dpt gaks org jejak yer..

ermm aku bab slim melim nih tension jer.. sbab ari2 dok tengok nyonya kebaya dok berangan.. bilerla bleh pakai..hahhahhah

Anonymous said...

Wah wah wah, dah ada blog yek..
congratsss!!! sorang lagi pekebun jaya.

mmuahahaa :)