Friday, March 11, 2005

TRIP TO NORTH


Ayip tengah cecah lutut in front of Fireblade Posted by Hello

Hari tu aku ada cerita yang Ayip pergi trip ke Utara..so ni lah antara gambar yang diambik oleh one of his hardcore bikers friend..dorang bertolak hari Sabtu pagi..terus ke Tapah then ke Grik..pas tu ke Pengkalan Hulu sebelum dorang ke Betong, Thailand....hmmm biasa la kalau dengar hardocre bikers punya cerita..memang tak larat nak layan..cecah lutut la..layan korner la...macam-macam..gambar ni diambil dari salah satu video shoot yang dorang buat..saja nak tunjuk kat aku yang dia korner cecah lutut...ha jangan memain...ye la selalunya aku buat-buat tak percaya bila dia dok excited bercerita..hehehehe..kesian lak kadang-kadang bila Ayip seronok-seronok cerita tapi aku buat tak layan..sebenarnya bukan sengaja..tapi ala-ala dengki gak...bukan apa sejak dia ada hobi ni 2 tahun lepas..aku rasa aku macam jadik bini nombor 2 lak...ye la..apa hal nya kalau tak pagi petang dok belek bini baru nombor 1 dia tu...ha nama bini baru dia tu YAMAHA R1..sebijik motor Rossi tau kalau nak tau..siap nombor plet pun pakai 46 lagi....ha tak jeles cam tu...tapi sebenarnya..aku paham..dia selalu kata kat aku, daripada hobi dia dok layan perempuan lain baik dia layan motor....sekarang ni Izzad pun dah terikut dia...kira ada geng la nak cerita pasal motor...siap suruh papa dia belikan satu motor lagi untuk dia...hmmmm...sikit lagi Emmir la pulak tu.....apa aku ngan Ammanda nak buat jadikan hobi kitaorang pulak ye......shopping kottttt hehehehe

3 comments:

alia said...

amboi makkkkk hubby engko ker nih.. wah..ala2 Valentino Rossi giteww

Orgkampung said...

hahahaha..tu la dia Bat oiiii..tak larat dah aku nak membebel kat dia..lantak la...tapi syiokk gak sebab kalau aku keluar ngan kengkawan dia pun tak leh nak bebel...hehehe

alia said...

betui tu... tapi aku rasa diorang pun need some space with their frens.. same with us kan.....