Friday, April 15, 2005

LEVEL OF ADRENALINE - EXTREME !!!!!!!


Ayip sedang membuat terjunan...macam superman kan...

Remember aku story, masa kat New Zealand tu..kitorang dah plan nak bungy sama-sama..tapi last minute aku chicken out la..tak sanggup rasanya...

Tempat ni nama dia Taupo Bungy....kat bawah tu Waikato River..ketinggian bungy lebih kurang dalam 50 meter...harga untuk sekali bungy dalam NZ100, kita akan dapat certificate mengatakan kita dah buat bungy pas tu dapat diskaun 50% untuk second plunge, pas tu kalau nak beli gambar NZ35 atau video NZ34 atau package gambar ngan video NZ55. Since Ayip begitu teruja sekali dia sapu itu package..end up nya boleh kata tiap-tiap hari aku kena paksa tenguk itu video sekarang nih.....ish ish ish :-)
Kalau orang yang penakut takkan dapat buat terjunan seperti dalam gambar tu...ye lah kalau nak buat cam tu..kena jerk sikit sebelum lompat takleh terjun buta-buta je..kalau terjun buta kita akan terus kebawah la..takde la nampak aksi cam terbang....
aku tanya Ayip, "you bukak mata ke tutup mata...."
Ayip jawab "masa terjun I bukak mata sebab I fikir takut tali putus...at least I nampak sungai kat bawah..senang nak terjun"
..ish ish ish...terus lemas semangat aku...
Ayip tanya "apa you rasa masa I terjun?"
aku jawab "takde rasa ape pun..biasa je".....sebenarnya dalam hati aku takuttttt..ye la kalau jadi apa-apa kat laki aku haru.....hehehe...sapa tak sayang laki kan.....

2 comments:

alia said...

yelah...sapa x sayang laki oiii

Orgkampung said...

Bat....hahaha.....tu la pasal...aku semalam sehari tak leh masuk internet...server down..ingatkan orang IT kat sini dah blog akunya akses...suspen siotttt