Wednesday, April 20, 2005

THE NANNY.....

Pagi ni sebelum datang office, aku rasa badan Emmir panas...demam dia..maid aku cakap mungkin demam nak besar atau nak tumbuh gigi lagi..entahlah..aku suruh maid aku monitor, kalau tak ok lagi nanti karang aku ingat nak bawak dia gi klinik lak....

Aku lupa nak bagitau..novel yang aku beli hari tu aku dah habis baca 2 hari lepas..memang best..aku bagi 4 dari 5 bintang..cerita dia mengisahkan seorang anak orang kaya ni jadi buruan seorang psycho..puncanya nak balas dendam sebab kononnya abang dia yang meyebabkan isteri si psycho tu lumpuh dalam eksiden...so family orang kaya ni upah la satu police ni jadi bodyguard dia sepanjang investigation tu..apa lagi la kan romance pun start la kat situ kan..apatah lagi police tu punya description pun boleh buat aku jatuh chenta..hehehe...so kesudahannya..kalau nak beli..boleh beli di MPH atau pun boleh pinjam sama aku...huhuhu...

aku ada lagi satu buku yang aku beli sama-sama hari tu..so aku nak start baca hari ni...esok pun cuti kan elok sangat la tu...tajuk nya THE NANNY....ha ni ala-ala kisah the nanny yang kita tenguk kat tv tu kot..nanti la aku crite kan ye......

No comments: