Tuesday, May 24, 2005

AKADEMI FANTASIA TIGA

YESSSS....Akademi Fantasia siri ke tiga dah bermula..aku tenguk concert prelude hari sabtu hari tu...mulanya demam aku kira baru nak start laa....tapi sekarang nih dah kebah pun sebabnya......calon yang aku suka nak afundi tak terpilih ke final 12...ya aku memang minat MAWI....masa tengok gambar budak-budak yang aku dapat dari e-mail tu semuanya aku rasa cam biasa je..so tunggu la konsert hari tu..bila si Mawi ni buat persembahan aku terus suka dan berharap dia dapat masuk final 12..tapi apa nak buat...bukan rezeki dia...memang banyak hikmahnya.....duit aku pun tak keluar sebab tak nak afundi lagi.....

8 comments:

Anonymous said...

tak sempat nak tengok, masa tu tengah baca yasin..ada tahlil.

aidid said...

afmasuk masha.afmasuk mawiiiii.

Orgkampung said...

onde2...bagus tu buat yang berfaedah dulu hehee...benda2 cam nih sentiasa ada ulangan boleh tenguk lagi next time

KA...betul tu afmasuk mawi and marsha lak..kesian just because dia sakit tekak...dah kena reject..patutnya bagilah can....betul tak

alia said...

AF MASUK MAWI...FOREVER & EVER..

Anonymous said...

orgkampung..

alamakkk.. bingitzz lah baca sana sini orang citer tang cik mawi ittewww.. tapi saya langsung tak gedditt sebab tak dapat tgk, jadi tak dapat lah nak imagine suara dia.

frustnyerr tak dapat follow af3 camni. tup tup, bila dah final jer lah baru saya kenall sama itu itu orang..

selamat ada meesuamarinda citer boleh jugak follow up jugak citer sensasi kann..

-NuRaudha

Orgkampung said...

Raudha....jemput datang..jangan memalu tau....ala..raudha.. tu nasib bek tak demam lagi tu..tu yang tulis pun tak panjang berjela..maklumla..semua orang tengah sibuk nak tulis review af3 kan...sekali-sekala bagi can kat depa ya..macam raudha chenta giler kat taufik itu la..hehehe....

Anonymous said...

fisrt time masuk sini.... ye stuju juga dgn k.orgy... suara mawi memang layak , but sure ada hikmah juga mawi tak dpt masuk... one more...betul ke tak nak afundi??? kang terafundi nanti?

waiem said...

selamat berAF3 yach :)