Friday, May 27, 2005

AKU MASIH ANAK MALAYSIA hehehehe


I love purple....


Semalam aku half day (lagi tambah keje aku hehehe)sebab emmir demam..tapi sesambil nak monitor demam dia tuh sempat gak aku pergi jabatan pendaftaran negara kat kompleks desa tuh sebab nak buat mykad....haaaa baru lega sebab finally aku pergi jugak buat..kira ok la kat situ tak berapa ramai sangat orang, tak macam kat kl punya..aku nih sebenarnya bukan tak nak buat mykad..tapi aku ada reason..hehehehe...

sebenarnya....yang membuatkan aku lambat buat sebab aku nih dok la tunggu rambut aku ni bagi hilang sikit karat dia hehehehe..sebab nya dulu ada la sorang umat nih bagitau kat aku..kalau rambut tu tak macam original kaler..takleh pergi buat kad nanti dorang hambat aku balik....laaaaa ye ke...aku lak..asal je rambut tu cam nak berubah kaler....gatal pi touch up lagi..mana ke tak jenuh nak menunggu kan....pas tuh baru aku tahu yang sebenarnya takdepun reason tuh....hahahaha...yang bestnya aku pi siap cakap kat kawan aku sorang lagi..dia pun percaya kat aku siap pi potong rambut nak bagi maintain rambut hitam hahaha..last-last tak buat gak pasal dia tunggu aku...

so semalam....masa aku pergi tu pun tak sure gak boleh ke tidak....kang naya je kalau dorang suruh aku balik ke apa....aku pun ambik nombor giliran..masa tuh dah pukul 2 petang..okke la tuh masih boleh ambil nombor lagi...duduk dalam 1 jam lebih (kira sekejap la tuh kan... :-) )nombor aku kena panggil...aku pun pi la kat kaunter..aku tenguk orang tu tenguk je aku...ingatkan nak tegur la suruh aku balik...rupanya takpun..."cik pergi kaunter 12 ye ambik gambar"...hahahaha lega aku...akhirnya selamat la aku, dapat gak at last....hmmmm 2 bulan baru siap..takpe lah janji aku dah settle..takde la nak kena saman next year kalau tak buat kad lagi...hehehe....kesian kawan aku...nanti aku nak cakap kat dia suruh pi buat kat situ gak...tak ramai orang....

Hari nih last day sekolah...izzad ada lawatan ke putrajaya..siap cruising ngan boat lagi.. amboi mama dia pun belum pernah lagi cruise kat sana..hehehe...takpe la..aku kasik can...sebenarnya saja aku bagi dia pergi sana ngan teachers and friends sebab nak kasik dia berdikari, biar pandai sikit jaga diri..kalau tak asyik nak berkepit ngan ammanda je...biar macho sikit anak lelaki aku nih hehehe

Aku nak ucapkan selamat bercuti pada sesapa yang bercuti sempena cuti sekolah nih..Bat ngan mamiyamz pun kemain lagi ambik cuti sampai berminggu...ni anak cuti ke...mak yang cuti tuh..hahaha...si mamiyamz tu...anak pun bukannya sekolah lagi hahaha...hope you guys enjoy your cuti....aku lak..tak tahu lagi nak cuti ke tidak..sebabnya..biasa la...kerja banyak beb.... :-)

9 comments:

Anonymous said...

halluuuuuuuu

awat hang tunggu lagi nih? jom mai spore!

my cousin pun tinggal cck. u kalau berkenan, boleh money order! email me the details nanti i post to u.

dah cuti sekolah ni.. arrggghhh mingitz tahap cipan, semua fully booked tauu!

alia said...

lerrr..aku pun ropanya x buat lagi ler mykad tuh..ekekekekke

takper engko asek bercoti mesia jer...kasilah chan kek kami laks..

Orgkampung said...

oraitttttt....raudha....nantikan e-mel ekkk...tu la pasal..ingat mesti nak pergi gak s'pore sementara ada accomodation free nih hehehe..

bat..ha..ko apa alasan hehehehe..pi la kat kompleks desa tuh...senang je..jangan mai masa cuti sekolah nih orang ramai..lepas cuti okke..tu dorang yang cakap tau..aku lak..legaaaaa

Anonymous said...

woooooo!

tadi, ingat nak beli cd zahid, tapi contemplate and compare dgn sepet, i chose sepet. heh. dah tuh, dvd player buat hall!! aarhhhhh! apa ke heh nyer ni??

wa mingit ah.

kl ada sale tak skrg nih?

Anonymous said...

eh, edit sikit..

maksud i, sale pada hujung jun.

skrg spore ada greatsingaporesale - the perfect time to stretch your dollars.

heh.

Orgkampung said...

raudha...kat sini kan macam tiap-tiap bulan ada sale tau, anniversary sale la..end of season sale la..tapi kan hampeh betul...barang tak sama quality..tak macam spore..setahun sekali tapi gile-gile nya sale..betulkan...parents nak gi visit adik dalam 2,3 hari lagi..tapikan...cam takleh ikut jek..sebab tak leh coti...hampehhhh

errrr...citer sepet tu lum tenguk lagi ke?..hmmm seronok menonton tapi ada adegan pada pendapat 2 sen aku nih..tak yah ada pun takpe la... :-)

fokd said...

Salam..

arrive here via ss's... bloghopping... love purple (putih sta)? color rambut pun putih sta jugok ko?

it takes 2 month to have it ready? why so long... i am still using old IC... havent been back to msia since 2003... why kena saman? got end period ke?

SK

Orgkampung said...

hehehe..hai Sang Kelate...mari mari..timo kasih la mari ko rumoh ambo nih...sebenarnya..buat mykad free sapa hujung tahun nih jah..pah tuh taung depae gak demo kato keno dendo atau kena samae la..tak tau lagi tuh guano..tu la terkejuk jugok demo ghoyak 2 bulae..pah tuh kito pulok nok keno tepong tanya..ish ish ish..gomen gak dih..wak kijo slow la hehehe

Anonymous said...

hai, sibok sikit weekend ari tuh..lo ni pun tengoh pening lagi nih..molek la gi wak mykad tu, I dah buat dah, dah lama dapat pun, ingatkn kot macam tu jugak (pasal rambut), nasib you bagi tau boleh I kabarkan kat officemate ni ha!

cuti sekolah ni dok terperap je..