Thursday, July 07, 2005

CABUT GIGI

HARI NI first day ammanda pergi sekolah dengan gigi rongak..hehehehe...semalam kitorang, aku, ammanda ngan izzad pergi klinik sham nak cabut gigi ammanda yang memang dah goyang pun..memula manda nampak cam relax je, siap sampai terus hala kat kerusi, cam dah tau la apa prosedurnya..dentist pun tanya gigi mana, so bila ammanda dah tunjuk, dentist pun siap letak krim warna orange, dia cakap takyah inject kasi numb sebab gigi susu lagipun dah goyang, kira senang je lah...masa tu ammanda dah cam rasa sakit dah..dalam lebih kurang 5 minit dentist tu gosok krim tu dia terus cabut...meraung jugak la ammanda..menangis jap dia..yang aku ni pulak dok kat depan..tak tahan rasa tengok anak sendiri menahan sakit..sedih..(sebab tu selalunya ayip yang bawak dorang nih gi dentist..hehehe)...dah settle semua, aku tanya ammanda sakit tak..sakit sikit dia kata...hehehe bagus anak mama nih..tak takut pun nak jumpa dentist ke mahupun doktor..tak macam budak dulu-dulu, kalau kat sekolah nampak misi je dah kecut perut hehehe

Lepas gi dentist, aku bawak dorang gi beli jajan...hmmmmm dah lupa pun bab sakit..tangan lajuuuuuuu je ambik macam-macam...aku lak nak kena ingatkan dorang jangan ambik benda-benda yang manis... :-)

Ahad ni, ayip ajak gi Sepang Track..ada event kat sana, apa lagi motor le...apa nak buat kalau dah minat giler, aku tak leh nak larang...alasan dia biasa la....."mana you nak i giler pompuan ke giler motor"...hmmmmmmm...nak kena pikir jugak ke hehehe

7 comments:

alia said...

ekekkek aku pun camtuler orgy.. tak penah nengok pun anak aku cabot gigi.. tak sanggup rasanya.. selalu hubby gaks yg bawak pegi..

tuh kena kena pikir gaks tu.. ekekeekk..

Orgkampung said...

hehehe tu la pasal bat..tetiba semalam aku lak kena bawak..hampeh..rasanya anak aku lagi strong dari aku..izzad lak tak abis-abis dok nak main sumer equipment kat situ.....sabar je la hehehe

yang ittew...aku selalu gak pikir ahakssss

Anonymous said...

orgkg, suh giler AF je la..leh afundi lebey sket hehehe

Orgkampung said...

hehehe ha ah la nart..tapi dia dari dulu lagi minat marsha ngan amylea..aku rasa this week dia undi amylea lelebih kot ahakss

Anonymous said...

org kampung....

i vowed never to step into dentist anymore.

takuttttttttt

masih terasa kesebalannya sampai demam2.

Anonymous said...

erkk, aku pun dah undi amylea..huhu

Orgkampung said...

hai raudha...kesiannnnnnn..tapi takpe..tu sumer untuk kebaikan kan..hehehe(cam cakap ngan ammanda je :-) )

nart..hehehe..baru tau penangan budak langkawi tu..