Saturday, August 27, 2005

KEPENATAN...


BERMULA dari tuesday night tu aku dengan a group of experts..terpaksa kena pergi satu retreat..kitorang dilantik sebagai panel penilai untuk satu kursus di universiti..walaupun retreat tu bukan nya jauh..tapi imagine sepanjang dari hari selasa sampai jumaat aku langsung takde masa nak balik rumah...apa taknya..siang aku kena attend visit..malam pulak start dari pukul 8.30 sampai pukul 2.00 pagi kitorang meeting..macam tu la tetiap hari sampai jumaat..

Aku rasa tahap ketahanan badan aku ni memang boleh dicabar...tapinya sampai waktu rasa langsung tak bermaya..balik rumah aku terus demam..sampaikan nak pergi gathering kawan-kawan pun aku tak larat..benar-benar aku letih dan lesu dan tak bermaya...aku rasa baik aku rehat je kat rumah daripada aku paksa diri pergi jugak gathering tu tapi aku tak enjoy...betul kan..so kepada kengkawan yang terlibat..aku nak minta maaf la kalau aku terpaksa hampakan korang..tapi aku tebus balikkan... :-)

3 comments:

alia said...

oh.. gitu rupayanya.. aku pun tak dpt menghadirkan diri.. sbab anak ikan mas sumer tak sehat..

Anonymous said...

deme lagi ko?

Orgkampung said...

hehehe..tu la Bat ngan OO...demam teruk..tapi dah ok dah...dah boleh lepak hehehehe