Monday, September 19, 2005

ANUGERAH ERA 2005

HMMMM....bukan nak komen atau ulas pasal anugerah ye...kalau nak baca komen atau ulasan, sila lah ke blog lain yang dah ulas dengan lengkapnya beserta dengan gambar-gambar menarik sekali...hehehe..kat blog ni, tak secanggih dorang..so sorry pada mereka yang mengharapkan ulasan seperti itu..

sebenarnya aku nak citer, cemana aku boleh terpergi lak ke anugerah era yang sebelum ni, aku menonton melalui tv atau mendengar melalui era saja..aku rasa ni semua gara-gara fanatik ckin la ni..samapai aku pun terjebak sama hehehe..ckin jangan marah arrr.

masa aku kat jakarta tu..aku terima call dari Bad, dia jemput aku ke anugerah era, so aku cakap ok la...thanks bad kerana sudi menjemput aku..walaupun tak jumpa malam tu, tapi kitorang kat atas nampak je bad tengah busy kat bawah tu..cam jadi penyambut tetamu lak hehehe

so malam tu aku dapat jumpa ngan member-member lain yang agak lama tak jumpa seperti cikanos, linb, izreen, waiem, kak aidid, nhk, ckin, nart, leen, niwanda, sempoii, adik reen yang baru kenal dan jumpa, rose..aku dengar yang lain pun ada cam darlinglara..tapi takde rezeki pulak nak jumpa dorang..takpe la..next gathering lak kut hehehe

I did enjoy myself...bersama teman-teman yang sporting, masa memula nak masuk stadium..kena la pulak berbaris..pas tu asyik kena sekat je ngan pak guard jaga pintu tu hehehe..dah masuk-masuk tu wow..gayatnya..aku ni memang takleh duk tempat tinggi..gayat giler pastu cam bersesak la pulak nak duk kat row yang dorang dah sediakan tu..so aku, nart ngan ckin duk seat yang atas sikit..lega sikit tempat tu..walaupun kurang dengar apa yang dorang cakap dan aku ni sedikit rabun..thanks to nart ngan ckin yang bagitau aku artis sapa-sapa hehehe..kalau tak rasa cam dengar era je la ahakssss...

Lepas abis tu, kitorang pun lepak kat awan besar..ada citer kelakar sebab order makanan dua, boleh sampai satu je hahahaha...pas tu syok tengok gambar dorang kat gathering mawi..siap ada gambar hitam putih lagi cam ala-ala filem 50 an gitu...hmmm overall seronok sangat malam tu..terima kasih sekali lagi untuk bad..dan terima kasih juga untuk teman-teman... :-)

4 comments:

Anonymous said...

err artis yg aku bgtau pun banyak salah ye ..muahahaha.. next time kene bawak bino.

alia said...

huhu..bestnyer.. tak dpt menghadirkan diri ler.. penat seh..

Orgkampung said...

tau tak pe nart hehehehe..pinjam spek orang pun cam sama je....kabur muahahaha

Bat..best tau..rugi tul ko tak datang join kitorang malam tu..banyak citer lucu hehehe

shoeque said...

kita tgk kat tb je.. :)