Wednesday, September 14, 2005

KESIBUKAN BERPANJANGAN...


Lily, always my favourite...

PENAT prepare report tak hilang lagi..aku kena lak prepare materials untuk akunya next outstation...walaupun hanya ke Malaysia Timur..tapi banyak benda kena prepare..pas tu aku geram gak ngan staf yang buat booking flight aku ni..flight details aku dah bagi sebelum aku gi jakarta hari tu lagi..tup tup dia belum lagi buat booking, hari ni sepatutnya dah kena issue, ada yang tak dapat confirm... geramnya aku..tapi sabar je la sebab aku puasa hari ni..kalau tak mau gak aku laserkan budak ni (hehehe macam la selalu buat..paling teruk pun aku buat sour face je)

So besok pepagi lagi aku jejak lagi kaki ke KLIA sampai hari jumaat, so takde la aku nak update sampai weekend ni ya..oh ya, hari sabtu ni Anugerah Era kan, kepada yang terlibat..enjoy your work, kepada yang terlibat sebagai penonton lak...enjoy ya..harapnya sapa yang korang vote tu menang la..kalau tak menang bukan dorangnya rezeki ye..ingat semua fanatik..jangan nak tuduh-tuduh orang lain lak nanti..

Selamat ber weekend dan see you all next week :-)

3 comments:

alia said...

semoga selamat kembali..

Orgkampung said...

bat..ko pi tak anugerah era?..errr nak kirim laksa sarawak pes ke hehehe..tapi janji kena buat

alia said...

ahaks.. aku tak pegi ler orgy.. busy ler maks..mengemas tak abis lagi uwaa...
nampak gayanya aku kena buat ler gitu laksa sarawak..ekekekekke