Sunday, September 04, 2005

PERHENTIAN

WEEKEND yang memenatkan aku rasa...mana taknya..aku cam berlakon cerita 7 perhentian je rasanya (aku tak pernah tengok cerita tu ye..so tak tau hujung pangkal kisah dia)..aku balik BP weekend lepas, masa nak balik ke sini..banyak pulak la tempat persinggahan aku..perjalanan yang sepatutnya memakan masa selama lebih kurang dua jam setengah ke KL dah jadi enam jam lak...rasa cam balik kampung pulak..kalau aku tau nak jadi cam ni baik balik kampung aku je...eh apa yang aku bebelkan ni ye..hmmm takpe lah memang aku nak bagi tau bahawasanya aku penat giler...

Aku tahu ramai kawan-kawan yang pergi menonton konsert reunion jumaat malam tu kan.. sure terhibur..katanya konsert yang paling best..ada jugak yang ke gathering kaer kat ampang..hehehe..scov siap turun dari penang lagi semata-mata nak berjumpa dengan anak ikan dia, pas tu ada pulak yang sambung sampai ke ahad malam tu sebab ada gathering mawi..aku awal-awal lagi dah dapat sms dari peminat mawi yang dari brunei tu hmmm sapa lagi kalau bukan ckin hehehe...seronok ya dapat jumpa mawi..entah bila si ckin ni sampai ke kl pun aku tak tau..tup tup dah ada kat sini dan dah dapat jumpa mawi masa latihan untuk gathering tu..

apa-apa pun aku tau kawan-kawan aku semuanya seronok dihujung minggu lepas..ada yang dapat jumpa idola..jumpa anak ikan..jumpa kawan-kawan lama..dan jugak jumpa orang yang dirindu..ok la tu kan..semuanya berakhir dengan keceriaan dan kegembiraan..semoga berpanjangan hendaknya..

aku pulak...akan hanya ada di ofis sehingga hari selasa...dari hari rabu sampai weekend aku akan berada di seberang..so kalau aku tak update tu jangan komplen ya, aku takde kat rumah..tapi tengok la..mana tahu kalau aku rajin nak cerita..aku update jugak walaupun dari jauh...kepada teman-teman...aku balik nanti boleh la kita lepak-lepak lagi, take care dan jangan nakal-nakal.... :-)

4 comments:

alia said...

la.. aku ingatkan engko pun dah bergumbira.. ke konsert n ke gath mawi iteww....

Orgkampung said...

hehehe gath mawi aku tak gi la bat..sebab aku balik bp tu la..ni aku sungguh penat sekali..aku gi jakarta ni nak kirim apa2 ke?

shoeque said...

kirim souvenir...
wakakaka... dasar muko ore dop malu.. :P

Orgkampung said...

hai ciksue...nok souvenir gak buleh belana la...tunggu ore balik gak kito buleh juppo la deh hehehe