Thursday, October 06, 2005

RAMADHAN YANG MULIA...

Ramadhan tiba lagi..buat kesekian kali..tanpa perlu temujanji....

Aku cuti beberapa hari sebelum puasa menjelang, kebetulan memang terpaksa habiskan cuti yang aku bawa dari tahun lepas..cuti aku habiskan untuk relax dan habiskan masa dengan tersayang :-), the best ever holiday I have ever had hehehe...

nanti aku akan ceritakan kisah dibulan ramadhan dalam next post aku..sekarang ni..kepada semua sahabat handai, kawan taulan...selamat menyambut Ramadhan..semoga ibadat diberkati dan amalan diterima Nya..

3 comments:

Anonymous said...

cuti pada hari pertama ramadhan memang best esp bersama family tersayang..

Orgkampung said...

tu la OO..tadi gi jenguk..down lagi...salam ramadhan juga untuk awak deh :-)

Orgkampung said...

tepat sekali nart... :-)