Monday, December 12, 2005

COUNTING...



STILL counting....bukan countdown untuk new year ye..tapi mengira hari bila aku takleh lagi merapu kat blog hehehe....looks like aku masih di sini, esok belum tentu ya...

orait sementara di sini, aku saja nak letak new entry walau takde apa sangat yang best berlaku kat aku weekend tuh, ada la yang aku buat...memang penat tapi berbaloi tapi...malas pulak nak citer kat sini..

Ayip pun enjoy his last weekend, mana taknya sepang track opened for public hari ahad tu..so apa lagi..layan korner la jawabnya...so inilah yang dapat disaksikan aksi-aksi melampau dari seorang hard core bikers hehehehe

6 comments:

Anonymous said...

Not blogging anymore soon ke?

Pasal gambo org naik motor tu, saye hanye bole memerhatikan saje la memandangkan diri sampai ke la ni tak tau bawak motor...Sad!

Orgkampung said...

hehehehe...wink, bukan nak pencen wink tapi kat ofis ni nanti akan diinstall firewall baru..tak tau la i leh masuk lagi sini atau blog lain...harapnya takde la kena block hehehe

Anonymous said...

oghe ado SLR, hobi mesti related nga mugo tu lah bekalih..


onde

alia said...

amboi kemain si Ayip lepaih gerams ka???

err haraps2 takder ler sampai takleh berblogging yach..

aidid said...

hahaha. sementara boleh memblog lagi ni. jom arr lawat blog ahkak.
http://aididds.blogspot.com/ jom arr ramai2 kita pi tgk citer Rock. :)

aidid said...

ini ajak betul2 lah bukan ajak2 anak ayam tau orgy. :D
leh kasik tshirt skali