Friday, December 23, 2005

OUTING...

Gara-gara dah lama order t-shirt kefli ngan kak aidid, maka kak aidid pun ajak la sekali tengok wayang citer rock nih...kata dia..jom arrrrr..bleh akak bagi sekali t-shirt tu..so aku pun mengingatkan yang t-shirt tu dah lama kat simpanan kak aidid yang aku rasa kalau orang lain yang dah dapat tu dah tukar kaler yang merah jadi pink sebab dah selalu sangat pakai dan basuh kan...hehehehehe (jangan mare ye kak aidid)..maka aku pun ok je lah..kira on la..

so semalam, aku bersama-sama sekumpulan orang...errrr let me see..boleh tak aku ingat semua orang yang ada semalam..errrr kak aidid, aku, sempoii dan bala tenteranya, kak iffa dan darlingnya, lyn, farah ehem-ehem kefli hehehehe (tu aku saja tambah tu), nart, lan dan waiem...yang tetiba bertukar haluan pi masuk panggung lain tengok citer korea ekekekekeke...ada jugak yang dah janji nak datang tapikan....talian hayat dia tak dapat disambungkan sampai ke klcc hehehehe....sian kat orang tu...

sebelum aku jumpa dorang...aku terus dari ofis..sampai dah dekat jam 8 malam la..janji ngan kak aidid nak kumpul kat level 2 area food court la..tup tup bila nak kesana, aku jumpa ex schoolmate aku..since dah lama tak jumpa kitorang makan la sesama..hehehe..rugi nhk tak join aku semalam kalau tak boleh jumpa ngan chuk sebab kawan aku tu kawan dia gak hehehe what a small world...

Bila dah nak dekat jam 9 tu, aku gerak la pi carik kak aidid then kitorang semua masuk la sesama...sepanjang-panjang citer nih..aku ngan kak aidid dok gelak semedang..citer nih memang lucu la...bukan lucu apa..karektor citer tu yang lucu..and lakonan pun lucu gak la..contohnya...asyik la memanjang ngan "kita ada misi" hehehehe..pas tu kelakar tengok dorang nya outfit..ala aku tau yang guys kan dok gelakkan diri sendiri tak hengat dunia sebab aku tau dulu-dulu pun dorang mesti buat cam tu gak contohnya...dah la pakai seluar ketat pastu siap letak paper kat 'tut' ekekekeke..nak bagi kekar yewwwww huhuhuhuhu...gelak kak aidid gelak...

tapi aku puji mamat khalid..citer dia memang sedap, terhibur la ngan cerita ni..so next mission kitorang..nak tengok citer baik punya cilok la pulak..hehehehe..sebenarnya kan aku tau apsal kak aidid nak tengok itu citer sebab dia dah kenan ngan si awie tu la hehehehe..takpe la..aku kasik can...dorang yang dah tengok pun cakap citer ni best..so kengkawan..mari lah join kitorang :-)

tapikan...mission utama nak dapatkan t-shirt kefli tu kantoi lagi la sebab kak aidid lupa bawak uwaaaaaaaa.....

6 comments:

alia said...

oiitt tak sakit ker letak kertas tuh??? camno erkk.. bleh imajin tak camner??? lariiiiiiiii

errr harus tu kang KA berjanji nak bawak ke BPC laks thsirt tuh..ahaks.. tapi biler weii???

Orgkampung said...

hahahahaha...tu arrrr....aku pun tak tau la cemana....ko gi la tengok bat...memang lucu giler...errrr BPC nih nantikan kak aidid punya announcement lak la hehehehe

aidid said...

kekar kekar yewwww.hahaha

Jangan2 bat tak boleh tido mlm ni asik terbayang2 aje. Akak citer kat my ofis mate pun siap tunjuk yeww hahahaha dia pun tak tahan geli. ekekekekeke

Eh awie tu center hati saya dulu lah.setiap album dia ngan wings ke solo ke saya beli. Even abg Is hadiahkan album awie kat akak masa my bday dulu. sportingnya.Tapi dia dok heran gaklah apalah yg buat akak menat ngan mamat tu.hihi

Err ok ok misi kita yg seterusnya nak tgk baik punya cilok. Bulan depan dah mula sekolah payah lah sikit kan.

Err misi yg seterusnya nak kasik tsirt merah tu. haha. Harap2 tercapailah misi kita yach.

Bat kita tunggu wai em balik dr cuti2 brunei dia dulu so rasanya seminggu dr skrglah leh tgk BPC tu.amacam?Ada braniii!

Anonymous said...

This comes a lil late...

Rock tak tgk lagi...but BPC saye memang recommend sgt2... Funny but the ending tu kelam kabut sikit....

Pasal t-shirt kefli tu... errr...just pray AF4 nanti ade yg name keflin ka, zulkefli ka... So kire b the time kaidid bagi, bole la kasi adjust sikit n ur tshirt will be the first of its kind... Hehehe!

Ape2pun...OrgK n Kak Aidid...pi la tgk BPC...U wont be dissapointed :)

Err...Yg posting berjela2 kat atas ni cite ape ek? Hehehe!

Orgkampung said...

wooo..kak aidid memang menat giler ahhhh ngan awie nih..so BPC mesti tonton la kan...errrr si waiem nih dia bawak balik apa dari brunei tu kan hehehehe...wink...sebab yang kat 'atas' tu merapu...aku dah delete pun hehehehe....eh jom la join kitorang tgk BPC tu lagi...ala 2 kali pun apa salahnya kan :)

Anonymous said...

nak tgk BPC gak..*aku selalu tertinggal bab2 nih tau..:(*

tgk kat wayang kita preview BPC mcm nak pecah perut gelak ...cam ner lah tgk citer tuh nanti ahahahha * gelak king kong beso* hahahah]

lamanya tak tgk movie sob sob..epatlah year end nih abis..