Wednesday, April 26, 2006

TAKDIR...


SETIAP yang bermula pasti akan berakhir…(tapi aku tak nak berakhir lagi huhuhu), setiap yang datang pasti akan tinggalkan kita..chewahhhhh..jiwangan lak..hehehe..hari ni aku buat entry khas untuk aku yang kuciwa kerana dah takleh berchat ngan kengkawan siber aku huhuhu….dulu aku ada citer kan….memang aku nih tak geng ngan orang IT…nyampah aku tahap dewa kat dorang (kumpulan dewa tuh je yang aku sukak hehehehe) so jumaat tu, seperti biasa datang opis je..bukak pc dan teruskan on meebo…kalau korang nak tahu..sebelum nih lagi IT dah block ym tau..tapi kitorang (yang sejiwa ngan aku kat opis nih hehehe) pepandai ler kan carik jalan lain..dapat ler masuk ym thru meebo..apa lagi berchat tak hengat dunia la kan…then pepagi jumaat tu..tetiba bila aku bukak meebo je..keluar…access block…huarrrrgggghhhhh….terus meroyan aku pepagi tu..dah ler tak sempat buat bekpes lagi…memang nak kena betul…okke..jangan panic…terus contact member lain…dah sah…konpem…memang meebo sudah di block oleh orang IT itu..

Weekend, masa gi ngaji…aku ngadu ler kat dorang..so waiem sudah bagi cadangan…eh poi leh download skype..kira cam ym gak ler walaupun masih ditahap mentah hehehe..so aku dengan senang hati pun berkira-kira isnin mesti contact sempoii untuk tolong laksanakan misi aku ini..hahaha..sanggup tu kan..tak kira ler..

Isnin datang…sempoii aku sms…tengah dok kalut-kalut tuh ada emergency lak (refer entry sebelumnya), so projek ditangguhkan…dalam hati rasa konfiden jek sebab sempoii kata belum pernah ler dia dengar citer skype pun kena block..siap e-mel aku supaya aku leh run program tu hehehe

Selasa datang…aku masih ler lagi dok terkial-kial ngan menda nih..dah cuba buat semua menda dah..langsung tak dapat…dah sekerat jalan..tetiba takleh sebab access denied…hampeh betul..rasa sangat keciwa…tambah-tambah lagi dah janji ngan poi nak buat sampai berjaya….tapinya…dukacita belaka….kak aidid pun macam-macam suggest kat aku, buat itu ler…bukak ini ler…semuanya tak leh ahkak…mek kuciwa muahahaha.

Moral of the story….dah tiba ler kot masa untuk aku konsentret buat keje yang memang tak abis-abis nih..alamak camni jadi kuli sepenuh masa dah la…dulu tu, boleh gak buat part time jadik chat engineer macam orang tu hehehe…kak aidid suggest buat je la tagboard kat blog nih…..tapikan…aku nih jenis yang ala-ala pemalu nak chat kat blog sendirik…bley pakai tak alasan tu muahahaha….

No comments: