Tuesday, April 25, 2006

EMERGENCY...

WEEKEND…aku selamat pegi ngaji..berdebar gak ler first day tu..masuk kelas ustaz shah tu baru lega sebab dia baik walaupun pegang rotan hehehe….classmate aku, mokcik-mokcik….adik kakak semuanya baik-baik dan peramah..ada sorang mokcik nih memang peramah abis..selalu kena tegur ngan ustaz sebab ceria sangat dalam kelas, biler suh baca…baru kalut hahaha..cemana pun aku enjoy dengan dorang dan kelas tu dan harap selagi terdaya dapat hadir….

Lepas abis ngaji…sabtu tu ada tugasan lain hehehe…mana kita?...memula minum dulu sebab tak bekpes..lapa tauuuu, pas dah kenyang dan matahari pun cam terangggggg je..tak reti nak beransur ke kan..aku, waiem ngan kak aidid yang setia menunggu kitorang hehehe..i lap u ahkak…plan ler pegi ke arked s n m itu, tujuan hanya satu…nak carik vcd/dvd citer korea, jepun dan sewaktu dengannya hahahaha…apa lagi sampai je, tangan laju je milih…..last-last sorang-sorang penuh ler beg plastic ngan citer peberet memasing (jangan luper arrrrr….ikut turn tau mao pinjam hahahaha)

Semalam, pepagi lagi aku dah kacau orang ni..hehehe…nak buat satu eksperimen (sampai sekarang tak jadik lagi huhuhu)..pas tu tengah dok sibuk-sibuk berbalas-balas sms dan tunggu mel..tetiba, cikgu sekolah izzad call, suh aku dating ambik izzad sebab cikgu cakap dia tak sihat..alamak..apsal ekk, pagi tu dia ok je Cuma batuk, tak berlengah aku terus balik, sampai kat sekolah aku pegi pejabat, tengok kat sana dah ada izzad ngan ammanda…nampak sangat izzad letih..tanya ammanda..apa citer?..girl citer masa assembly pagi, izzad pening sangat so, dia nangis..nasib baik barisan sebelah tu kelas ammanda, so kakak pun cepat-cepat panggil cikgu (sayang jugak kakak kat adik dia kan…sanggup temankan adik). Aku tinggalkan ammanda balik ke kelas, bawak izzad pegi klinik, dapat mc sampai hari rabu dan aku ponteng je la keje hari tu…..

Errrr..pepagi sampai opis, tanpa berlengah…sambung projek semalam..maklum la kan..selagi tak berjaya orang tu tak dapat gelang hahahaha

No comments: