Thursday, June 15, 2006

BIASA SAJE...

TAK sempat nak updet sebab busy tahap terlampau muahahaha….dah la takde ka opis kan pas tuh laptop lak buat hal, masuk bengkel gak (ingat aku je pegi bengkel, laptop aku pun ikut sekali hehehe)…so bertambah malas la nak bukak internet kat umah….

Minggu lepas, aku ngan 2 orang member bawak anak-anak memasing pegi tengok movie citer Cars….wahhhh hari tu cam ada rombongan sekolah tadika lak jadiknya…terus cam terasa nasib baik ler tak keje jadi cikgu tadika, kalau tak mau aku jadik giler muahahaha..tak terlarat nak layan budak-budak kalau dorang dah geng hehehe…citer cars ni best sangat, amat disarankan kepada mak-mak dan bapak-bapak bawak anak-anak korang pegi tengok citer ni, kira cam banyak moral of the story….sampai ada kat few scenes tu, mata aku cam bergenang jugak ler sebab sebak dan terharu, ehhhh apa ler citer katun pun aku leh hiba camtu..tapi betul…best sangat..

Sepanjang minggu asyik tengok bola je keje aku, ada orang tuh lepas je pasukan itali abis main lam jam 4 lebih pagi tu, terus sms aku muahaha…esoknya..giliran aku lak sms dia lepas brazil abis main..nasib baik menang, tapi brazil main tak sepenuhnya, lagipun croatia punya pertahanan main bagus gak dan dorang berjaya kawal pemain brazil..kira cam ronaldo aku leh kira berapa kali dia dapat bola, last-last baik ler dikeluarkan..buang tenaga je hehehe….semalam aku tengok spain ngan Ukraine, rasa cam tak puas hati kat pengadil tu pegi layangkan kad merah dan bagi penalty sebab bila replay aku tengok cam takde pun berlaku kekasaran yang sampai boleh dapat kad merah…ntah hapa-hapa ntah pengadil tu…apa-apa pun..let’s enjoy world cup sementara masih ada….ole ole ole ole…..errrr AF, takleh nak recap sebab aku tak tengok diari minggu ni, lagu dorang pun aku tak tahu hehehehe…

No comments: