Thursday, June 22, 2006

CITER YANG TAK MENARIK...

YE…..tau…dah lama tak berupdet…bukan disengajakan tau, tapi tahu saja la kalau dah banyak keje sampai tak terkejar..mana ada masa lagi nak pikir nak updet blog….aku rasa kalau aku tak busy, memang tetiap hari aku akan cuba tulis…tak kira la menda apa, janji ada something yang aku boleh tulis, tapi kalau dah tetiap hari citer pasal keje je, boring lak kan….nak tulis benda-benda yang ilmiah….aku ngaku selain dari yang related ngan keje aku, takde satu benda ilmiah pun yang aku baca jauh sekali mengkaji hehehe…terasa cam berkarat lak otak aku muahahaha….

Balik umah pun buat routine yang sama je….masak, tengok tv, tido…in between masa tu lah nak borak ngan budak-budak atau nak bermanja ngan emmir hehehe..ohhh sebelum tu aku nak mintak maaf kat kak aidid ngan sempoii hehehe…anak aku yang umur baru 2 setengah tahun brutal sangat sampai dia buleh buli anak-anak dorang ni yang jauh lebih besar dari dia sampai nangis budak-budak tu hehehe..sowi arrrr u ols, sebenarnya…anak aku tu excited terlebih nak berkawan tapi dia nih memang tak reti nak bersosial tak macam mama dia hahaha….tu yang brutal semacam (tu pun ikut mama dia jugak kut hahaha)..so jangan serik tau u ols hehehe…

Pun nak ucap terima kasih kat kamu, kamu dan kamu muahahaha….kerana menceriakan weekly konsert aku..memang cam terasa kat konsert je, tapi aku terasa cam aku makcik yang jual burger, bukan penonton sebab sibuk mundar-mundir muahahaha…kepada bat88 (takleh komen kat blog ko beb hehehe)..take care ye, ko tuh dah jauh kedepan tinggal aku, tu yang tak larat kejar tu muahahaha….kepada semua..selamat berhujung minggu..

No comments: