Tuesday, August 08, 2006

TIADA APA...

PENYAKIT malas melanda aku….sedangkan sekarang ni, kat ofis pun takde la sibuk sangat..semua repot aku dah bereskan, Cuma tinggal keje-keje yang biasa yang aku boleh buat bila-bila…tapi tu la, waktu tengah busy tu, siap boleh updet blog tetiap hari, tapi bila ada banyak masa, malas la pulak, sampai berjangkit nak updet blog pun malas hehehe…

Lagipun aku rasa, takde menda aku nak citer la, hmmm cam boring giler jek life aku nih muahaha…macam la kalau aku citer pun korang excited nak baca..len la kalau siti nurhaliza kan…life dia memang korang tunggu-tunggu sentiasa dan korek sampai ke lubang cacing sekali huhuhu

Nak citer-citer politik plak, cam la aku pandai sangat….kang tak pasal-pasal lak ada SB yang baca blog aku, carik aku and tak pasal-pasal kena pindah pegi kemunting muahahaha…baru la merasa jalan-jalan perak hahaha…so abang-abang SB (selalunya orang laki-laki jek yang jadik SB kan hahaha) takyah ler buang masa abang-abang nak baca saya punya blog yang merapu dan ntah hape-hape nih…baik ler pegi check kes rasuah ke, proksi ke, kroni ke…banyak sikit faedah..kan hehehe

Buat masa sekarang ni, index kemalasan aku tinggi sekali mengalahkan index jerebu Negara…index kewarasan pulak, berada di paras minima…sebab apa ekkk? Errrr….biarlah rahsia muahahaha….bleh gitu?

No comments: