Friday, January 05, 2007

HARAPAN...

2007 baru je masuk 5 hari..tapi aku rasa macam-macam hal dah berlaku….bermulanya something yang dah lama aku nak buat tapi asyik tertangguh…harap aku dapat hadapi sampai akhir….bukan lama sangat pun, 3 bulan je…dan harap lepas je abis…aku memang akan dapat benefit seperti apa yang aku harapkan…lagi satu….menda nih dah lama aku start, tapi aku je yang tak aktif….so harapnya aku dapat start balik apa yang dah aku tinggalkan…dan aku juga berharap akan beroleh sesuatu daripada itu. wahhhh banyaknya harapan aku untuk tahun 2007 ni….sangat banyak berharap….takut pulak nanti jadi macam lagu shiela on 7….berhenti berharap….semoga aku tidak akan berhenti berharap…..dan semoga keceriaan dan kebahagian menanti aku dihujung harapan…

Dan....semoga teman-teman aku juga mendapat segala apa yang diimpikan di tahun 2007 ini...

No comments: