Tuesday, February 13, 2007

MALAM YANG ENJOY...

LAST weekend, jumpa 2 orang sahabat yang memang amat lama tak jumpa…sorang tak jumpa sebab dia sibuk lagipun dia kat penang dan yang seorang lagi ni, walaupun dia kat kl je tapi rasanya dia boleh dapat title kawan paling sibuk sepanjang tahun hehehe…

Friday night…aku temankan kawan penang aku, scov pegi satu function ni…tanya scov majlis apa?...errrrr ntah…aku sendiri pun tak sure hahahaha tu jawab scov….redah je la….katanya majlis untuk meraikan pemenang yang top up prepaid paling banyak..anjuran maybank dan hotlink dan scov adalah antara pemenang hehehe…so malam tu kitorang pun pegi la ke tempat yang diberitahu…tingkat paling atas, tingkat 24 menara maxis….wahhhh first time ke sana…ianya seperti penthouse dan memang di ubahsuai untuk sebarang majlis maxis…agaknya la…itu yang aku boleh assumed…small function aku rasa dalam less than 100 guest…merasa la mendapat layanan yang best muahahaha…mesti kena ucap trimas kat scov nih sebab bawak aku kan hahaha…

Yang lagi best dan buat si scov tergedik-gedik nak datang tu hahahaha..sebabnya ada persembahan dari budak-budak AF..haaaaa..tu yang dia datang jugak tu walaupun pada mulanya macam ada rintangan katanya hahahaha, tapi dorang ni pun pandai gak…tak bagitau sapa yang diundang cuma cakap ada 4 orang artis AF….ok la…

Sebelum tu, tetamu dihiburkan oleh band dari maybank….best gak dorang ni, pilihan lagu yang memang tengah hot kan contohnya kenangan terindah dari samsons…pulak tu penyanyi tu pun nyanyi best gak..so ok la…enjoy sambil makan-makan…lepas tu. tiba la masa yang ditunggu oleh semua orang…show budak2 AF nak start dah, then dorang pun keluar, rupanya yang ada bersama malam tu ialah marsha, akma, kefli dan diddy….so bila ada diddy..ada la pengurus dia kan…sapa lagi bad f-ter-six la..memula tu aku tak perasan, then bila dah dorang mendekat, terus aku bagitau scov yang bad pun ada…then lambai-lambai kat bad hahahaha…tak peduli sangat la kat budak-budak AF, lebih teruja dapat lihat kawan yang dah lama tak jumpa je hahahaha…

Setiap mereka nyanyi satu lagu, kefli nyanyi lagu dealova, akma nyanyi lagu cahaya cinta (ye ke?..alahhh lagu siti tu..aku tak ingat tajuk la huhu) dan diddy nyanyi lagu kumpulan dewa, sedang ingin bercinta…marsha pulak rasanya tak sihat, tapi aku tengok bila menyakat sorang abang penonton tu cam sihat jek hehehe…then aku rasa atas permintaan, marsha berduet ngan penyanyi band maybank (sorry bang,….saya tak tau nama awak…errrr…kawan aku kat menara maybank leh tolong checkkan tak hahahaha)…masa persembahan tu aku dah dapat beberapa sms yang ada orang tengah tunggu kitorang hehehe…so cecepatla kan nak keluar dari situ…nak bagitau bad pun sebab dia duduk jauh ngan kitorang so cam takleh la…tapi masa nak keluar tu, agaknya bad perasan.so dia follow kitorang…..sempat cakap ngan bad mana nak jumpa lepas show tu so kitorang gegas pegi jumpa lagi sorang kawan yang tunggu kat klcc hehehe…

Sampai klcc, jumpa nart then terus bagitau yang bad akan join….since kedai kat klcc dah nak tutup, kitorang cari tempat lain…punya la kena bebel ngan bad sebab dia ingat tempat minum yang lagi satu sedangkan kitorang pegi tempat yang lain hahahaha..jangan marah arrrrr…..kan dapat gak cari tu….so bad ngan diddy pun datang la borak-borak kejap ngan kitorang…..dapat jumpa diddy in person…he’s nice and very gentleman…siap sempat lagi beli calendar diddy dan mendapat tandatangan eksklusif dari diddy untuk calendar..scov lagi demand…every page pun nak suh diddy sign…dan ada orang pun suka sangat sebab dapat free muahahaha.. ..

Malam yang enjoy sebab dapat jumpa scov dan bad….dorang ni aku rasa dah hampir setahun tak jumpa….si bad pun dah kurus aku tengok…keep it up bad..nanti senang la nak cari baju pengantin nanti hahahaha….aminnnn

No comments: