Sunday, April 08, 2007

ADA CERITA...

MEMANG ada banyak citer nak citer sebenarnya...tapi sebelum tu thanks beb n mamabat sebab still remember it...bagi aku apa ada pada nombor...tapi nak citer gak ni, aku rasa kali ni paling best aku selebret... nak kena citer ke? takyah la ekkk sebab cam..errrr biarlah rahsia muahahaha...tapi memang best la muahahaha...apa aku dok ulang2 nih ekk....yang paling best sebab banyak kali selebret dan kat beberapa tempat plak tu hehehe

aku pun nak ucap tima kasih gak kat scov sebab teringat gak kat aku tapikan sebab dia punya the next day so dia tingat masa ari tu je la..memang tau..tapi takpe scov..janji ingat ekk hehe...bila nak mai kl lagi?..nak kena tunggu ko menang contest mana plak baru sibuk nak bagitau aku nak datang kl? hehe..jangan marah ye..aku tau ler ko busy sekarang...so next time jangan lupa bagitau ye..

di sebabkan aku busy tahap melampau ngan keje and sosial muahaha...so banyak citer yang selalu dah basi kalau aku nak citer kat sini....plak tu nak karang citer lain tak sempat lak muahahahaha...ni pun dah kira best dah ni sebab aku updet blog aku nih...nanti la later aku buat yang betul-betul punya updet ok...yang ni sebab aku kena cabar ngan orang tu sebab aku punya blog dah basi giler dia kata muahaha...wokeh nanti aku citer panjang lebar..tapi satu minggu je aku ade kat ofis lepas tu minggu depannya aku cuti lagi hehehe...best betul bercuti ni..memang aku looking forward...sampai jumpa lagi...take care..

No comments: