Friday, April 20, 2007

MY OWN RHAPSODY...

Bila ku bersandar padamu….jangan kau hindari bahumu
Bila ku memelukmu…jangan kau berpaling dariku
Bila ku manja denganmu…jangan kau berasa rimas
Bila ku genggam tanganmu…jangan kau lepaskan aku

Itu lah diri ku…
Tidak ku sengaja melainkan memang itulah aku
Terimalah aku dengan caraku
Walau ku tahu sangat payah untukmu
Jangan hanya kerana tiada kebiasaan
Maka aku yang jadi masalahnya
Aku hanya mahu yang terbaik buatmu

Segala yang telah kita lalui
Apa yang kita alami bersama
Apakah masih kau anggap aku tiada kaitan darimu?
Masih asingkah aku padamu?
Sedangkan dalam diriku mengalir dirimu
Kau sebahagian aku dan aku sebahagianmu…

Walau ada yang membencimu
Walau mereka tidak menghargaimu
Aku ada…..aku disini…..

Cintailah aku….sayangilah aku….kasihilah aku….
Aku buatmu…..selamanya

No comments: