Friday, March 20, 2009

LINGKARAN...

AKU busy sket, so takde citer baru sebab tak sempat nak citer. Thanks to PADI kerana setia teman aku di kala aku sibuk dan buntu idea. Terima la bait-bait puisi PADI yang di ilustrasi pada lagu mereka…kreatif lagi indah…enjoy

Saat ku terjebak dalam lingkaran
Bayangan gelap meruang tak bertepi
Tak berujung batas
Membuat aku tak kuasa ingin
Menentang...

Jauh kini ku sadari hidupku
Sungguh...
Bersama engkau sangat bererti
Terasa godaan hidup...namun kau
Masih disisiku
Temani segala resah hatiku...

Reff
Sekiranya aku bisa mimpi indah...
Aku tak akan tersesat jauh
Sekiranya aku mungkin terlepas
Meski beranjak pergi meninggalkan engkau
Sendiri...

Sepatutnya aku telah terjatuh
Kini aku jauh lebh mengerti
Tak pernah aku merasa
Betapa naifnya aku
Apa yang harus kutinggalkan
Aku lupakan...

No comments: