Tuesday, March 23, 2010

BEST GAK KAN...

MEMBER aku buat keje giler...

Dia nekad pegi somewhere (lokasi dirahsiakan hehehe....tapi oversea ye) sehelai sepinggang...kiranya, dia tempah tiket n belah dengan beg kosong...bley gitu, so masa dia BBM (nhk jek paham nih hahahha) dia tengah mengelujat carik baju nak pakai malam tu and the next day...padan muka, sapa suh buat cenggitu kan....

Tapi bila fikir-fikir balik, best gak kan...takyah serabutkan kepala nak fikir or plan mana nak pegi, apa nak bawak, apa nak buat...bak kata nike....JUST DO IT..and she did just that...rasa-rasa ada can tak nak buat sepertimana kawan aku buat tu? boleh tak cenggitu? errrr boleh tak aku just beli tiket dengan sapa-sapa yang aku jumpa then pegi mana-mana lokasi at random....apa nak jadi..jadi lah...DARE or DIE? hehehe

2 comments:

mama bat said...

haha me also ada kawan camtu.. tapi idakler sehelai sepinggan tapi cam kat Travel atu.. "NO RESERVATION".. huhu..

alamat duduk masjid okek.. hiks

orgkampung said...

kannnn bat...aku kalau kat mesia nih bule ler nak redah jekkkk....tapi kalau selain dari tu, memang rasanya at least kena booking tempat nak tido malam....ada ke mesjid kalau dah ko pegi tempat mat salleh jek huhuhu