Thursday, August 25, 2011

COBAAN KE 2…


SEMALAM punya citer tersasar jauh daripada apa yang aku nak citer mula-mula...kalau buat karangan upsr nih sure tak dapat A hahaha

Ok, sambungan dari band feveret..ermmm sebenarnya kan aku dah lupa nak citer apa, maklum la, aku kalau menulis, secara spontan jek..jarang sekali aku siap karang dulu, save as document n lepas tu baru lah post..so kadang-kadang aku tengok kat blog orang lain tu, panjang berjela jek apa yang dorang tulis…samada ulasan cerita ke, muzik ke, isu-isu semasa ke…semua dikupas dan dilengkapkan dengan konklusi (bukan mencari konklusi HUJAN ye ekekeke) dan cadangan lagi. Style aku semua ad hoc, semua spontan..so dah tahu la kan aku nih orang yang cemana…suka buat apa yang aku suka dan rasa nak buat, tak pikir panjang atau pikir kemudian apa yang nak jadi, tak sabar asyik nak cepat tak kira result atau action..eh eh…tadi aku nak citer pasal band Padi kan bukan nak citer pasal aku hahaha…..ish ish asyik nak tersasar tajuk jek :p

Takpe la, dah alang-alang lari tajuk tu, biar jek la lari lagi kali ni, bukannya ada dateline aku nak kena hantar karangan ke, artikel ke..blog aku suka hati aku la nak buat apa kan hahaha…masa aku tengah tulis ni, aku tengah dengar lagu baru Rihanna ni..cam best plak so this time, aku nak embed video ni la…pasal katil pun bleh buat lagu tau jangan tak tahu hahaha…errr since aku punya pun king bed, sangat relevan la lagu ni ahaksss….ermmm (garu-garu pala) aku nak cuba ingat ada satu katil kat satu rumah tu kat satu kawasan tu or kat satu katil kat satu tempat tu or beberapa tempat itu…hmmm aku pun tak sure size katil tu, yang aku tahu apa yang berlaku disebalik itu sangatlah mengujakan hahaha…oppsss citer apakah ini? Drama swasta? Drama minggu ini? Cerekarama? Movie? Dvd? Banyak sangat menonton ini la jadinya hahaha :p:p
Aku sediakan lirik “California King Bed” untuk dihayati…bukan apa…katil kecik lagi best kan, leh tido rapat-rapat, peluk-peluk takleh lepas..ishhh apa aku merepek dihari puasa ni…takmo ler menipis puasa aku karang hahaha….enjoy the video and the song :D



California King Bed
Chest to chest
Nose to nose
Palm to palm
We were always just that close
Wrist to wrist
Toe to toe
Lips that felt just like the inside of a rose
So, how come when I reach out my finger
It feels like more than distance between us

In this California king bed
We're ten thousand miles apart
I've been California wishing on these stars
For your heart for me
My California king

Eye to eye
Cheek to cheek
Side by side
You were sleeping next to me
Arm in arm
Dusk to dawn
With the curtains drawn
And a little last night on these sheets
So, how come when I reach out my fingers
It seems like more than distance between us

In this California king bed
We're ten thousand miles apart
I've been California wishing on these stars
For your heart for me
My California king

Just when I felt like giving up on us
You turned around and gave me one last touch
That made everything feel better
And even then my eyes got wetter
So confused wanna ask you if you love me
But I don't wanna seem so weak
Maybe I've been California dreaming

In this California king bed
We're ten thousand miles apart
I've been California wishing on these stars
For your heart for me
My California king

No comments: