Monday, August 22, 2011

WOW...

TAJUK memang kena dengan video yang aku nak share nih...first time dengar lagu nih masa aku kat depan tv dan ada satu drama kat tv mana aku tak ingat, citer asmara 2...bukan aku selalu tengok pun citer ni, tapi selalu bila aku browsing, aku akan duduk depan tv walaupun tak tengok hehehe...pelik tapi benar, aku tak suka bilik yang sunyi, aku suka bilik yang ada suara selain dari aku..tapi kalau dah tetiap malam aku duk kat bilik sorang-sorang, kena la pasang tv supaya ada suara-suara lain bersama aku...bukan suara "lain" yang itu ya...takut la plak hahaha

First time dengar lagu nih, uish bestnya...tapi tak best sebab lagu tak penuh, ye la masa tu drama tu yang nak ditunjuk bukan lagu kan...lepas abis drama asmara 2 (citer lari dari tajuk sket...asmara tu nama pelakon watak utama citer tu..sebenarnya sebelum 2 dah ada yang pertama la...bila tu aku tak tahu..yang aku tahu tetiba dah ada 2 hahaha...tapi aku nak bagitahu kat sini...bila aku first time dengar lagu ni, tengok citer ni nampak pelakon utama ni...aku cam uiks...familiar betul rupa pelakon ni...ada iras-iras la plak, fuhh terasa kurang sket bebanan..hmmm tu yang buatkan aku ter tengok citer ni walaupun aku tak tahu sebenarnya hari apa cerita ni ditayangkan...) ada plak citer nora elena...dan tetiba lagu nih pun ada gak...ishhh kacau betul la..so aku pun google la maka dapat la aku video kat youtube ni...since aku suka sangat lagu ni, maka aku nak share lagu ni kat sini...aku tak kenal dan tak pernah dengar nama penyanyi ni...walau cemana pun, mungkin aku akan sokong la kalau dia keluarkan album...provided lagu best dan berkualiti

jadi enjoy la video -Terhenti Di Sini- di bawah ini...dan aku seperti biasa..layan lagu ni, sambil bayangan yang aku inginkan menjelma ;D


No comments: