Sunday, May 13, 2012

ADIL?

MEREKA cakap...jangan terlalu berharap sebab kelak akan kecewa...memang sangat benar rupanya.  Memang aku harap segala akan berjalan lancar, apa tah lagi aku dah bagitau dari awal apa yang aku rancang..makanya aku rasa tak masuk akal la kalau last minit nak cakap tak dapat cuti ke, last minit keje takleh pospon ke..memang takleh nak terima alasan tu dan buat..."my blood go upstairs" hehe


SUDAH lumrah la kan...kalau seseorang tu marah, at least redakan la kemarahan orang tu by saying something which makes orang tu senyum ke, lega ke..tapi apa yang aku alami ni ala-ala dalam X-file plak...aku yang marah dan cuak, tapi sebaliknya lagi disakiti dengan langsung tiada pesanan...seolah-olah aku dah lakukan satu kesalahan maha berat....sapa yang salah sebenarnya ni? aku kah? bukan aku ke yang dihampakan? bukan aku ke yang sepatutnya merajuk? tapi apa yang terjadi? fine kalau takmo join any of my activities...after all no point of me forcing...bagi aku kalau dah cakap camtu ok je la...move on...but i thot so wrong, it goes on with other things as well...my assumptions....n i was told before never to assume, but if I don't assume, do I get any answer? explanation? kenapa senyap plak seolah-olah aku sudah buat kesalahan berat? sepatutnya cuba la amik hati aku yang still sakit hati ni tapi.....arrgghhhh pelik sangat la....me really in the dark side....me really is trap in the twilight zone...so apa nak jadi...jadi lah..should I care? should I really need to be very careful and so that I won't hurt anybody? BUT...what about my self? am I not hurting? am I not sad? gilak inih...memang giler...my conclusion....I don't care anymore...takmo bercakap dengan aku? fine...takmo call aku? fine...takmo text aku? fineeeeeeeeeee.....


I need to move on.... :(

1 comment:

alia said...

well its time to move on lah gitu.. sometimes not only we are the one who are being to fix the things rite...