Wednesday, April 27, 2005

CERITA REALITY LAGI...

Korang tenguk tak The Contender...aku ni memang hantu reality show la..especially yang takyah pakai sms nak vote tu macam The Amazing Race, The Apprentice, Top Model, Survivor, Eco-Challenge dll..so aku memang mengikuti crite ni from the beginning...crite mengisahkan 16 orang middleweight champions serata US terpilih untuk menyertai rancangan yang menawarkan US1 juta dan kemashyuran sebagai peninju. memang crite ni lain skit dari mana2 reality show Mark Burnett, ye lah..ini kisah peninju..bukan orang biasa..so setiap minggu akan ada perlawanan antara 2 kumpulan East ngan West, yang kalah akan terkeluar...
Aku tenguk la peninju kat US kebanyakkan adalah black takpun hispanic...macam keturunan Mexico la, Itali la..tapi ada sorang yang terpilih nama dia Ahmed 'Babyface' Khaddour...tak silap aku dia nih dari middle east berhijrah sorang2 ke US..tak pasti lak aku dia ni islam ke apa..tapi awek dia cunnn..pas tu ada sorang peserta ni lepas kalah siap bunuh diri lagi..aku tak tahu la pasal apa..tapi tu la..senang nya nak cabut nyawa sendiri..kalau betul dia frust pasal rancangan nih..tak tahu nak cakap apa.....
Sekarang ni dah tinggal 6 orang dah..dorang dah masuk second round dimana cabaran makin berat dan sekarang semua cabaran untuk individu...yang menang dapat pilih untuk bertarung atau menjadi penetu kepada dua orang yang akan bertarung. To those yang belum tenguk rancangan ni, kalau nak tenguk Asto AXN (Ch17) ada buat marathon from the first episode,tapi aku tak ingat lak bila..tak silap aku 30 April ni kot..ntah la..check la sendiri kat Astro ya hehehe....

2 comments:

alia said...

hahaha orgy..aku memang x tengok dari mula tapi last 3 weeks ada tertengok terus syokla plaks..heheh

tapi minggu lepas tu memang fightla sbab ingatkan nak kalah dah si mexc tu..aleh2..last minit dier leh menang laks..hehehhe

Orgkampung said...

hehehe..bat...ha apa tunggu lagi..pi check cepat marathon tu hari apa..takpe kalau aku dapat nanti aku bagitau ko ya..ha ah la..si ahmed tu dapat peluang kedua pun bangang gak lagi..si mexico tu gak la yang menang so far aku suka game yang masa si snake kalahkan ishe tu betul2 strategik..tu la baru nampak perlawanan yang betul2..lawan dengan emosi ngan lawan dengan strategi memang lain result dia..eeee i like..