Friday, July 01, 2005

BUSY WEEK LAGI....


HMMMMMM....tak terkata busynya aku minggu nih...ingatkan bila ambik cuti cam relax la kan..tapi lain lak jadinya..since last friday lagi izzad dah sakit tekak..so pergi la klinik, doktor kasi antibiotik ngan ubat segala....tapi sampai hari isnin, demam tak kebah pun...pergi lagi klinik..doktor kata antibiotik tak jalan..very rare case..so bagi antibiotik lain..punyalah susah nak cari dari SD ke TTDI habis segala farmasi aku pergi..langsung takde...sambil tuh aku dah bebel kat ayip..tu la aku ajak gi izzadnya paeditrician..cakap tak sempat la..kang dah susah nak carik ubat..last-last kitorang gi jugak jumpa dr. musa kat DSH tuh, baru la dapat.....kesian izzad, dah la high fever, sakit tekak disertakan lagi ulcer mulut..sampai lips dia kering..dah beberapa hari tak pergi sekolah..baru la hari khamis dapat pergi..lagi la...kurus anak aku yang sorang ni..
citer aku lak...sepatutnya akunya course hari selasa ngan rabu 28-29..tapi yang aku nih dok ingat 28 tuh hari rabu...so pepagi selasa tuh aku pun pi la gym..konon nak join 1,2 class la..masa dah sampai..dah tengah dok isi barang dalam locker, aku dapat call dari mim, nak confirm aku datang tak course tu..yang aku nih tanya la..apsal call aku hari nih..setau aku course aku start besok (rabu)..aku tanya dia hari nih hari apa..dia cakap 28 hb..alamakkkkk..aku dah silap date rupanya..apalagi..terkocoh-kocoh la aku..balik rumah, tukar baju terus pergi mim yang kat ceruk ampang tuh..ish ish ish..rasa cam aku nih unorganised betul..
hari nih ayip gi jb sampai ahad baru balik..sunyi la aku this week..hehehe..tu yang plan ngan kengkawan nak gi tengok konsert af tu...
aku nak bagitau..ingat tak kes ayip eksiden tu..kawan dia yang mengalami pendarahan otak..dah meninggal dunia hari ahad tu..mari la kita sama-sama sedekahkan al-fatihah untuk arwah kapten (R) hj. Khalid...semoga ditempatkan bersama mereka yang beriman...kepada isteri dan keluarga arwah...hanya yang dapat aku ucapkan...bersabar lah dengan ketentuan Nya...hanya tuhan yang maha berkuasa lagi mengetahui.....amin

7 comments:

Anonymous said...

Al-Fatihah to arwah Hj Khalid..innalillah..kepada Dia kita dtg, kepada Dia jugak lah kita kembali..

Sekalo kalu bawok anok2 gi klinik, OO wak go klinik Dr Sakina Han - Klinik Kanak Sri Damansara - same row dgn Sweetly Bakery - dia tu paedtrician - lamo doh dok regular ssitu since 1999 - anok2 serasi bena dgn dio..tera la..kalu klinik lain keno banyok kali go baru ok, kalu Dr Han ni insyaAllah - sekali jah..

Orgkampung said...

yo ko onde...kito dok bawak gi klinik aishah tuh..ni hok sebeloh klinik aishah ko..nok try la kalu gitu gak...thx..selamat berhujung minggu :-)

Anonymous said...

Siyae nyo lopaktike baca pasal izzad tuh...mudoh2hae cepatlah sembuh. Lopaktike memae sakik kepalo kalu anok2 demae, biar kito demae daripado anok hok demae. Terkejut dapat tahu pasal kematian Hj Khalid tu...moga dia ditempatkan dikalangan org yang beriman.

alia said...

Alfatihah utk kawang engko tuh..

paperpun semoga anak engko cepat sembuh wei..

*best tak nengok World*

Orgkampung said...

tu la LK...izzad ok doh sikit..cumo gak mulut tuh neppoh lagi skit..pedih sapa dio tok sae gosok gigi..eiiii gerae sungguh hehehe

bat...memang best nengok konsert ari tuh..nhk dah update ko blum hehehe

Anonymous said...

al fatihah dan takziah buat kawan ayip ..

sori tak terjoin gath kat putrajaya..

Anonymous said...

klinik tu sebeloh klinik aishah..OO tak pernoh wak gi klinik aishah tu..