Monday, July 17, 2006

MALAM YANG KELAKAR...

ADOI…..tak larat aku nak gelak dah….apsal lak tetiba je nak bergelak sakan…muahahaha….mana taknya, malam minggu ari tu, ada sorang kawan aku buat lawak hahahaha….citer dia cenggini……

Memula, kawan aku tu dah buat silap….terlampau excited nak gi tengok konsert af…sampai dia lupa nak e-mail kat orang berkenaan untuk dapatkan tiket konsert…muahahaha..merasala kan tetiba dia takde tiket nak pegi konsert….seb baik ler…aku ada, kebetulan memang aku dapat 2 tiket, jadi untuk tidak menghampakan member aku yang teruja ni, aku bagi satu tiket kat dia hehehe….

Janjinya..aku ambik dia kat rumah sebab memang dah dekat sangat dengan tempat konsert kalau lalu jalan kampong (errrr short cut ler tuh hehehe)…hmmmm dah sampai depan umah..member lak takde lagi…uiks…rasanya jam aku tepat je…manalak minah nih…lerrrrr….tak siap buat poster lagik ke….adussss…okke ler..aku tunggu ler sampai ko siap huhuhu…bila member dah sampai…laaaaa…tu jeke posternya…aku ingatkan ko jahit labuci bagai kat poster tu sampai lama betul nak siap muahahaha….tapikan…poster member aku nih..lain dari orang lain….orang lain buat poster untuk pelajar yang boleh diundi…member aku buat poster untuk pelajar yang jadik perhiasan dalam konsert…boleh gitu muahahaha….

Sampai kat sana, kak aidid ngan leo dah setia menanti kat depan kaunter dengan poster lotter dan amirul yang sungguh canggih dan kiut sekali hehehe….dah dapat tiket dari sm, kitorang pun pegi ler mengisi perut yang berkeroncong…aku baru teringat yang aku tak makan apa-apa sejak pagi melainkan 2,3 suap nasik lemak huhuhu…hmmmm…apa nak oder ekkk…nampak perkataan magi kat menu tu, tetiba tingat lagi rasa dah berkurun aku tak makan menda tu, jadi cuba je la maggi goreng (buang tebiat..tak pernah aku terasa nak makan maggi muahahaha)…member aku oder nasik lemak….masa nak tunggu makanan…leen, ijin ngan chail pun join…..si ijin ngan chail oder chicken chop….pastuh kat meja sebelah, aku nampak orang tu oder bukan main sedap lagi…tandoori…uwaaaaaa….apsal orang lain punya oder sedap semacam jek…aku yg kelaparan nih oder maggi goeing???? tensen nyerrrrr muahahaha…end upnya aku makan nasik lemak nhk, chicken chop chail dan sendiri punya maggi goreng hehehe….

Okke…kat dalam dewan memang penuh, mana-mana kerusi kosong cepat je dipenuhi ngan penonton yang tak bertiket tapi sanggup datang semata-mata nak tonton konsert…aku lak..sengaja pilih tempat yang agak ke dalam supaya takde ler tetiba muka kuar tv kan…perasan ler cam la cameraman tuh nak sangat shot pun (cameraman tu hensem woooo hehehe)….hmmm tapikan kalau dah duduk kat orang yang kiri kanan ada poster banner bagai…cam ada harapan je nak terglamer muahahaha….

So konsert start….seperti biasa sori ler kalau aku nak wat review….hehehe…aku cuma nak citer insiden yang kelakar jek muahahaha…..last pelajar adalah leez..pelajar reject dari konsert prelude yang diserap masuk seminggu semata-mata nak naikkan rating penonton diari dengan mengadakan telenovela singkat…nampaknya astro berjaya..mana taknya, masakan member aku nih sampai sanggup nak buat poster untuk leez muahahaha…yang kelakar dan sampai ke arini aku tak abih gelak lagi bila dah turn leez tu, member sudah angkat poster la kan…cameraman pun apa lagi…shot melulu je la…siap aznil pun perasan..apa lagi kena panggil la plak ngan aznil muahahaha…member aku dah gelabah…..aku yang duk sebelah..lagi ler…adoiiii mana aku nak sorok muka wei muahahaha…..tu la pasal…buat lagi poster yang tak serupa ngan orang lain..kan dah terlebih glamer malam tu….so sesapa yang menonton konsert malam tu, kalau perasan ada poster leez tu…ha perati ler muka glamer member aku tu…errrrr yang sebelah dia tu takyah tengok la ya hahahaha…..errrrrr…korang pikir ler sendiri ya sapa member aku yang glamer nih muahahaha….

No comments: