Wednesday, October 04, 2006

NEW EDITION...

PERTAMA-TAMA….aku nak ucapkan tahniah untuk member sorang ni, terkejut aku dapat sms dia pepagi buta tadi…sebenarnya msg dia tu bila aku check time, malam tadi..tapi apsal ntah baru pagi ni aku dapat, rasanya telefon aku buat hal, ‘hang’ lagi….selalu sangat sekarang ni…errrrr cam nak kena tukar yang latest jek hehehe….tak kesah la kan, telefon tu pun aku dapat free je, ye la kalau ada orang tukar telefon latest, yang dia dah tak nak tu sibuk je nak bagi aku…balik citer kawan aku tadi, aku ucapkan tahniah sebab dia baru saja mendapat cahayamata….seorang lagi baby girl, tahniah MEESUA…ko ni kan teruk tau, tak cakap pun kat aku, tau tau dah abis berpantang dah…oooo kalau nak pegi beli cd korea sibuk lak tanya aku katne tapi berita gembira cam ni simpan sorang-sorang hehehe….jangan marah ya…

Hehe…ada orang dah tanya aku pasal resepi kastard labu tu muahahaha…jangan lupa ya, kalau dah buat dan jadi cantik bagitau ler aku, nanti sure aku seronok sebab resepi kelam kabut aku tu menjadik jugak kalau orang lain buat huhuhu…

Hari ni, tak nak citer pasal makanan….nak citer pasal satu lagi cd baru yang aku dapat, daripada band seberang yang mungkin korang tak penah dengar pun nama band ni, tapi mengikut kata teman aku, kat sana tengah ngetop ok hehe..nama band nya Naff, baru keluarkan cd baru bertajuk isyarat hati yang juga judul salah satu lagu di dalam cd tu…kalau tanya aku pulak lagu mana yang aku suka hehehe….kesemua sekali, tapi yang betul-betul buat aku feeling muahahaha….lagu boleh buat kita feeling ke?..sendiri jawab la ya, takyah aku nak citer plak..masing-masing punya rasa….ada beberapa lagu daripada 13 lagu kat dalam cd tu yang aku cukup suka, paling suka ialah Kau masih kekasihku, ke dua suka…Akhirnya ku menemukan mu dan ketiga suka ialah Kesempurnaan cinta…lirik sangat la puitis apa lagi kalau dengar melodi muahahaha..bagi aku berbaloi la aku suh je dia beli tanpa aku penah dengar pun lagu-lagu band ni…..MP3?…korang google ler sendiri carik ye muahaha….aku letak kat sini lagu ngetop aku nombor satu hehehe…



Kau masih kekasihku

Tak bisa kutahan laju angin
Untuk semua kenangan yang berlalu
Hembuskan sepi, merobek hati

Meski raga ini tak lagi milikmu
Namun didalam hatiku sungguh engkau hidup
Entah sampai kapan
Kutahankan rasa cinta ini

Jauh di lubuk hatiku
Masih terukir namamu
Jauh didasar jiwaku
Engkau masih kekasihku

Dan kuberharap semua ini
Bukanlah kekeliruan seperti yang kukira
Seumur hidupku akan menjadi doa untukmu

Andai saja waktu bisa terulang kembali
Akan kuserahkan hidupku di sisimu
Namun ku tau itu takkan mungkin terjadi
Rasa ini menyiksa
Sungguh…..sungguh menyiksaku

No comments: