Friday, July 27, 2007

TENGOK WAYANG...

MASA memula keluar gazzette transformer tu..memang teruja sangat nak tengok citer tu, then bila dah start...aku pun berangan la nak pegi ni, then ada la weekend tu dapat sms, katanya ada extra satu tiket....imagine ya..citer start jam 2 petang dan sms terima jam 1pm...bley gitu....pastu pulak, tiket ada satu tapi sms dikirim ntah pada berapa orang..so in the end, terpaksa la aku ngalah sebab tak dapat huhuhu..

so lepas 2 minggu ditayangkan...baru la aku ada peluang nak pegi tengok ni..dengan lajunya check tiket kat the curve...masa tu hari isnin kalau tak silap, sampai kat kaunter...tanya tiket untuk ari rabu..budak yang jaga tiket tu dengan konfidennya cakap hari rabu last day transformer sebab harry potter nak start gak hari rabu tu..haaaaaa? ye ke..mujo la aku ni cepat datang...kalau lambat asyik nak pikir nak pegi ke tak memang ler tak dapat nak tengok...so aku pun cakap kat adik tu memang nak tiket hari rabu pun, alamak...banyak la pulak time yang penuh..last aku dapat jam 10.45pm..ish...abis mau dekat jam 1 lebih nih, pastu esoknya nak keje plak...takpe la, tibai je...so beli la tiket..nasib baik ada orang nak temankan hehe

sampai ari rabu..alamak..pagi tu pulak la kereta aku kena langgar dari belakang yang akibatkan kereta aku tersadai kat bengkel..abis cemana ni?...kereta siap ari khamis je..so cemana aku nak pegi tengok wayang malam ni? huhuhu....penat carik solution and penat gak orang tu tolong pikirkan solution..thanks sayang hehe tapi sedihnya still tak dapat cari solution gak..aku takde choice tapi kena letgo je tiket tu...frust takyah citer la sebab orang tu cakap hari ni je last ditayangkan..kesian nya aku..uwaaaa

so sebabkan aku dah frust, esoknya tu adalah orang yang kesiankan aku..ajak tengok harry potter hari jumaat...aku pun pegi la cari tiket hari khamis sebab aku kebetulan tak keje pasal kes kereta eksiden, sampai je kat curve tu...eh..betul ke aku tengok ni, apsal ada tulis transformer kat skrin tu dan tulis time yang available..wahhhh...apa lagi terus je aku call bagitau ada lagi citer ni, yahoooo.....last sekali, aku beli tiket untuk 2 hari berturut-turut...hari khamis transformer dan hari jumaat harry potter muahahaha..haaa..padan muka..kira aku balas dendam kat diri sendiri...dan yang paling best..tengok dengan orang yang kita sayang....tiap-tiap malam pun takpe hehe...betulkan?

No comments: