Friday, May 15, 2009

DINIHARI...

JAM empat pagi, aku dah terjaga dan terasa tak sedap badan...tetiba perut rasa sakit sangat lepas tu rasa cam nak muntah, dalam mata masih pejam nih aku bangun slow-slow pegi bilik air, tapi badan aku rasa sangat lemah, aku berpeluh-peluh sambil badan seram sejuk...sampai sinki aku dah rasa nak blackout, terus aku pegang sinki tu kuat-kuat, nak mintak tolong suara keluar cam cakap lam kelambu plak...ntah macamana boleh dengar ntah aku pun tak tahu sebab tetiba ayip dah ada kat aku, apa lagi terkejut la member tengok aku dah setengah mamai (errrr aku siap ingat mengucap ye lam ati sebab rasa cam nak mati hahaha), badan aku dah jadi lembik macam orang takde tulang, sakit perut bukan kepalang dan dalam masa yang sama aku terasa loya amat sangat, aku suh dia ambik minyak untuk hilangkan loya dan sapu kat seluruh badan...dia takmo tinggalkan aku sebab at the same time aku duk berpegang kat dia hahaha...abis cemana kan, nak angkat aku keluar dari bilik air tu aku takmo sebab takut aku termuntah atau apa, lepas dah dapat ambik minyak angin, sambil sapu tuh dia kemain bebel macam mak-mak yang marahkan anak dia la..pot pet pot pet tak abis, ingat aku dengar ke? Kepala aku melayang tah hapa-hapa aku dengar, lantak la hahaha

Tak lama lepas tu (lama gak la dalam nak dekat sejam gak) aku rasa cam dah kebah sikit, still lagi pot pet takyah pegi ofis la, ambik mc la, takyah gi bandung la (uiks...ada kaitan ke sakit aku nih ngan nak pegi bandung yang lagi dua bulan tu? Motif sangat kannnnn), cakap aku tak makan la....so aku pun fikir ala-ala csi, apa yang aku makan sehari ni ek? Paginya, aku hantar si has pegi ofis dia so aku ngan dia breakfast makan tosei telur ngan teh tarik...fine, tengahari aku kat mandarin oreintal sebab dapat invitation untuk satu luncheon daripada satu badan nih..makan masakan cina errrrr aku takde la makan semua pun so aku tak sure kalau itu yang memberi kesan....petang balik umah, aku skip dinner sebab tak terasa nak makan pun, lam kul 8pm aku kat umah jiran sebab nak pinjam cd korea, sambil tu dia suh aku try satu makanan korea (aku lupa nama apa, tapi kalau korang tengok citer korea, dia ada jual selalu kat tepi jalan bawah khemah yang dorang cucuk macam sosej tu huhu) lepas tuh try kimchi plak....hmmmm so conclusionnya perut aku makan macam-macam makanan hari ni..pasal tu kut ye? Lepas tu kan orang korea nih buleh tahan gak makan pedas eh hehehe...

Aku sambung tido balik sebab mata aku memang pejam tak bukak-bukak (ngantuk dan abis tenaga dah lerrrr)..pagi ni, rasa cam lega sikit, terus je siap-siap nak pegi kerja, member bengang jek aku tak dengar cakap kan...errrr bukan aku takmo pegi keje, tapi sebenarnya aku rasa boring duk baring jek kat umah satu hari, lagipun ada few things yang aku nak siapkan...so takpe la, aku boleh handle lagi....pesanan penaja..jangan makan yang bukan-bukan huhu

No comments: